torsdag 16. oktober 2008

EN TØFF UKE ENDELIG OVER

ET LITT STYKKE MARITA MED BOTTETNESE!


Denne uken har vært super stress! Jobb & Skole oppgaver og lekser! Yeee super gøyt? eh nei egentlig ikke!;) Siste dagen på jobb gleder meg til dagen er over!=D
I dag skal jeg være med en god veninne av meg. Vi skal på graven til min bestekompis. Gruer meg litt for hari ikke vært der på en stund, noe galt med meg kanskjer? Skal også lage middag til min kjære også vakse og rydde! Gleder meg kjempe masse til jeg får parabol nå så lei av og se de samme dvd om og om igjen!=P
Det blir bra det.! Noen av dere som har hatt en tøff uke, Og ikke minst skal ha en artig helg?

4 kommentarer:

Eva sa...

Har nok ikke hatt noen tøff uke, skal istedet ha tøff helg - jobbehelg! DEN SISTE! wee:D

Mammabenti sa...

har ikke hat en stresset uke:p

Karoline sa...

Jeg har hatt en laang og kjedelig uke. Dette blir en jobb helg hvor jeg må stå opp 5 begge dager! Gah!!
Du får kose deg med en knall helg! :)

Anonym sa...

så søt blogg : D