tirsdag 14. oktober 2008

SMYKKESKRINET MITT<3

DET SØTE SMYKKESKRINET MITT, DET ER NØKKEL MED TIL DET OGSÅ!
KOSTET IKKE MERE EN 100 KR DET VAR PÅ SALG
HAR LAGT PÅ PLASS MINE SØTE ØREDOBBER, ELSKER DISSE! NOEN DERE LIKTE?


Fant verdens søteste smykkeskrin på salget jeg var på i forje uke, fant det igjen nå i alt flytte lasset våes! Er det ikke søtt? Det koster bare en 100 lapp så jeg måtte ha det, det var utsolgt på kort tid. Helt utrolig!=) Jeg bare elsker det...

Men nå skal jeg på skolen vi blogges<3 Gjort på noe spennende dere da?=)

Hvilken øredobber likte dere best, Jeg elsker alle!

5 kommentarer:

TINE sa...

aww,så fint smykkeskrin:D Alle ørdeobbene var dritfine.men de helt oppe til høyre var seriøst nydelige!:)

Emelie sa...

Så fint smykkeskrin<3 Øredobbene dine var kjempe søte =D

aninegunstrøm sa...

Ja, håper veldig på det selv - at klærne kommer snart!
Skjønner godt at du ikke tør det, for jeg har opplevd en del tull når jeg har gjort det.
Onecall ja, er det noe jeg ikke har greie på så er det sånt. Er helt håpløs, he he.
Forresten så likte jeg smykkeskrinet ditt. og ikke minst øredobbene, burde skaffe meg et selv. Greit med orden i smykkene. :-)

HILDE J sa...

Kjempe bra at du fikk tak i et flott og billig smykkeskrin til slutt :-D

Er tilbake på nett nå, så skal vi få freshet opp bloggen din igjen ;-)

Christine N sa...

Så fint smykkeskrin! Jeg likte alle øredobbene kjempe godt, skulle gjerne hatt alle sammen selv :)