Jeg hadde fri i dag så satt jeg på pc da rundt 4 tiden også kom min sviger mor hjem og fortalte meg det at "Til bords" hadde lager salg og vi dro opp til mine foreldre også fikk jeg låne 1000 kr også dro vi på lager salg. Og jeg fikk Kjempe Kjempe mye til bare 600 kr.
Kjøpte mere en jeg har peilig på at jeg kan bruke + jeg fikk mere av mine sviger mor.
Jeg skal ta bilde til dere litt senere men det kjørte vi opp i leiligheten våres.
Så blir litt vanskelig når jeg sitter her i den gammle. hehe!:)
Men det var kjempe mye det jeg kjøpte for 600 hadde nok blitt til 2.000!
Men det var kjempe mye det jeg kjøpte for 600 hadde nok blitt til 2.000!
Helt utrolig!
I LOVE SHOPPING
I LOVE SHOPPING
Siste natt i leiligheten nå!
Gleder meg til i morgen så skal jeg ta bilder til dere i helgen!
Ha en fin kveld i morgen folken!
-> Hva syntes dere om en spørsmål runde + Videoblogg?

6 kommentarer:
wow! Bilde på toppen var utrolig fint! Har du laget det?
Så bra da Marita :) Glad på deres vegne!
Jeg digger slike salg!
ååh så tøft da, må nesten stikke å se på tilbords nå:D
Så morro! :) Spørsmål og videoblogg er gøyalt.
oohja sant det:D shopping kan aldri bli kjedelig:D
Legg inn en kommentar