
Nå sitter jeg er i min gode sofa med et godt tepe rundt meg
Jeg hører det blåser ute og regner ute,det er godt å være inne da.
Jeg hører det blåser ute og regner ute,det er godt å være inne da.
Kjæresten min sitter i sofaen forsiden av meg og passer på meg, syntes
det er litt skummelt og være alene på disse tider såfall når det er mørk og storm ute.
det er litt skummelt og være alene på disse tider såfall når det er mørk og storm ute.
Jeg er glad jeg har en kjæreste som han.<3
I dag har vi ikke gjort noe annet en og slappet av og kost oss vi har også ryddet litt og pakket Han og bestefaren hannes har kjørt opp mye av tingene opp i leiligheten så nå begynne det og komme seg. Søndager er alltid kjedelige syntes jeg da.
og når vi ikke har tv eller noe så hva kan vi underholde oss selv med da?
Vi har heldig vis pc en da så da kan vi like godt bare blogge litt.
Vi har heldig vis pc en da så da kan vi like godt bare blogge litt.
Hva gjør dere på en søndag i et slikt vær som dette?

11 kommentarer:
Skjønner, skulle ha likt det selv.
Men må fullføre vett.. jeg har
flaks hvis jeg greier å
fullføre :x
På en slik søndag, sånn som dette, med regnvær og sur vind? Jeg tok plass på Åråsen Stadion og så laget mitt spille bed***** fotball... kaldt og jævelig, egnetlig ikke verdt turen, men er man supporter så er man supporter;P (Fanatiker pleier også noen å si:S)
Hva jeg pleier å gjøre på søndager?
Hører på musikk til ørene svetter og la den kreative delen av meg ta ordentlig fatt. Ellers leser jeg litt, rydder hvis det er noe som skal ryddes... Ja, rett og slett tilbringer jeg søndagen hjemme ;-)
Tuuusen takk for at du likte den nye headeren jeg la ut nå da :-D Hehe, koselig! <3 Og skal nok komme på noe lurt som konkurranse ;-)
er litt koselig nå som det er mørkt ute,og det blåser,så vi kan tenne stearinlys og bare slappe av med kjæresten:D
Ohhja:) liker høsten egentlig,for den er nesten litt romantisk:)
åhh..for et søtt innlegg..på søndager er det slappe av dag<3
Søndag er den offisielle chilledagen L)
jeg skal fortelle deg hva jeg gjorde Denne søndagen, jeg :P
jeg spilte fotball kamp i skikkelig regn vær jeg. det var små kaldt vet jeg ;o
¨
søndager er egntlig litt deilige, egentlig :)
Så deilig =)
Har fått ny blogg: www.1991-ane.blogspot.com
Håper du tar en titt da ;)
Elsker den serien <3.
Har egnetli ikke tid til å se jeg heller, men jeg tar meg tid ;)
Får ta med to sesonger også, når jeg reiser på hytta i morgen ;)
Hehe.
Så gøy ;)
Legg inn en kommentar