
JEG ER SÅ TRØTT FORTIDEN AT JEG KUNNE HA SOVET I FLERE DAGER
08:00 - 14.30 = JOBB
15.00 - 17.00 = SPISE MIDDAG HOS MIN SVIGER MOR + SE PÅ KATTER
17.00 - 17.30 = SKOLE
17.30 - 19.45 = FERDIG PÅ SKOLEN DRA HJEM!
SLIK ER MIN TIMEPLAN I DAG,NOEN SOM SKAL NOE MERE SPENNENDE EN MEG?<3

9 kommentarer:
min plan ser veldig lik ut, men tanke på jobb. Er så lei jobben min om dagen :/
Så gøy! :) håper det ordner seg! Jeg har lesedag i dag, så sitter hjemme og gjøre lekser.. :/
Du går sent på skolen altså..<3
jeg er også trøøøtt for tiden!
jeg er også veeeldig trøtt om dagen. Men, jeg kom hjem fra skolen i 3 tiden, så sovna jeg. det var deilig!! :P
hei du =)
Åssen går det med deg da?
Liker bloggen din <3
haha, ja! gjøm meg i kofferten din til Thailand n_n xP
Husker ikke hva de pillene het o.O Jeg tok de i en plastikpose og hev "flasken/boksen" de var i. Jeg har heller ikke troen på slankepiller, men jeg prøver x)
Jeg går i det jeg kaller sovemodus mot vintern. Rart det der, men jeg er jo ikke akkurat verdens mest aktive person heller. Foretrekker senga fremfor SATS, hehe!
Kjempe flott at du er fornøyd med utseende på bloggen din! Bare å komme tilbake for ny oppdatering ;-)
HugS
lyst å linke meg på 'andre sine blogger' ? n_n
Legg inn en kommentar