tirsdag 28. oktober 2008

PLANENE MINE I DAG!


JEG ER SÅ TRØTT FORTIDEN AT JEG KUNNE HA SOVET I FLERE DAGER


08:00 - 14.30 = JOBB
15.00 - 17.00 = SPISE MIDDAG HOS MIN SVIGER MOR + SE PÅ KATTER
17.00 - 17.30 = SKOLE
17.30 - 19.45 = FERDIG PÅ SKOLEN DRA HJEM!

SLIK ER MIN TIMEPLAN I DAG,NOEN SOM SKAL NOE MERE SPENNENDE EN MEG?<3

9 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

min plan ser veldig lik ut, men tanke på jobb. Er så lei jobben min om dagen :/

Malina sa...

Så gøy! :) håper det ordner seg! Jeg har lesedag i dag, så sitter hjemme og gjøre lekser.. :/

Karoline sa...

Du går sent på skolen altså..<3

Kristine sa...

jeg er også trøøøtt for tiden!

Karoline sa...

jeg er også veeeldig trøtt om dagen. Men, jeg kom hjem fra skolen i 3 tiden, så sovna jeg. det var deilig!! :P

Linda sa...

hei du =)
Åssen går det med deg da?
Liker bloggen din <3

Kine sa...

haha, ja! gjøm meg i kofferten din til Thailand n_n xP

Husker ikke hva de pillene het o.O Jeg tok de i en plastikpose og hev "flasken/boksen" de var i. Jeg har heller ikke troen på slankepiller, men jeg prøver x)

HILDE J sa...

Jeg går i det jeg kaller sovemodus mot vintern. Rart det der, men jeg er jo ikke akkurat verdens mest aktive person heller. Foretrekker senga fremfor SATS, hehe!

Kjempe flott at du er fornøyd med utseende på bloggen din! Bare å komme tilbake for ny oppdatering ;-)

HugS

Kine sa...

lyst å linke meg på 'andre sine blogger' ? n_n