SILIKON + TRENING?!
Jeg har store planer nå framover, Jeg skal ta silikon når det er min tur og bli operert og jeg gleder meg, Nei skal ikke ta store bare sånn litt. Trening jeg skal begynne å trene mere og komme i form så er det det, jeg har ikke penger til sats ellern noe annet så lurte på om dere viste noen øvelser jeg kan gjøre på kvelden eller ellers på dagen!:) Jeg trenger det og jeg har ikke mye råd så derfor blir det slik! Ellers i dag har jeg ikke gjort noe. Jeg har bare slappet av jobbet til 15.30 og i morgen er det jobb igjen,men så er det en dag fri men da er det skole 2 dager så er det jobb jobb jobb så får jeg fri i helgen det blir deilig! Gleder meg til helg. I uke 45 har jeg en uke ferie og det blir bra! Jeg ser fram til det.
Marita<3

5 kommentarer:
Har lyst på det selv, men velger å ikke tukle med kroppen fordi Lene Alexandra og alle de andre glamourmodellene har skremt meg med historiene sine. I en periode på skolen min dukket det opp silikonpupper her og der, og skal si det begynner å bli veldig normalt for 18 og 19 åringer nå, synes det er litt skummelt jeg da!
Kjempesøt blogg. Jeg og skal ta silikon en vakker dag hehe:-)
løp opp og ned en trapp, eller bare opp og ned to tre trappetrinn. kjempe effektift :-)
ta litt sit ups hver morning og kveld :) forresten gøy å lese at noen er ærlige og skriver at de vil ha silikon pupper ! Det trenger jo ikke være en negativ ting som mange skal ha det til ! Men for store er ikke fint =)
These are really fantastic ideas in regarding blogging.
You have touched some nice points here. Any way keep up wrinting.
Also visit my blog post ... musicos
Legg inn en kommentar