fredag 3. oktober 2008

Spørsmål Spørsmål


4 kommentarer:

Anonym sa...

åå! Takk for kommentar :) Det er veldig vanskelig det der, men jeg er ikke alene :) Kjempesøt blogg du også Marita <3

Anonym sa...

takk :) Nå ble jeg glad :)

Du har en ganske fin blogg selv :)

Nå skal jeg legge meg, for jeg kom akkurat hjem fra byen, og klokken er 3 på natten. Jeg har ikke drukket, fordi jeg skal jobbe på akutten kl 07 imorgen tidlig, og da er det greit å være edru ;D
Men litt søvn er nok viktig også hvis man skal behandle mennesker :)

God natt :)

Eva sa...

Dine 3 topp blogger?

HILDE J sa...

Hehe, smaken er som baken den er delt ;-) Men Hip Hop er noen av genrene jeg trekker meg laaangt unna. rart det der, men sant. Ørene mine lukker seg når det ruller en 50 cent låt, osv.. Så Hip Hop/R'nB... No thanks! *S* MEN musikk er bra for øret, uansett smak ;-)

Spørsmål:
Hva har vært din største inspirasjon i livet hittil?