tirsdag 21. oktober 2008

UKENS ORD


EN STJERNE JEG SER OPP TIL!


UKENS ORD: IKKE VÆR SÅ FEIG AT DU KOPIERER ANDRES STILL, VIS HVEM DU ER OG KLE DEG SLIK SOM DU VIL! INGEN BLIR DØDT PÅ GRUNN AV UTSENDE & STIL! DET ER DET INDRE SOM TELLER^^, HÅPER DERE FORSTÅR HVA JEG MENER MED DISSE ORDENE!

16 kommentarer:

Kristine sa...

du ligner jo faktisk litt på henne i ansiktet :o skummelt! virkelig en flott dame å se opp til :-)

Mammabenti sa...

skulle akkurat til å si det samme som kristine, du er jo lik dama:D

Terese sa...

Be yourself rett og slett :)

HILDE J sa...

100% enig med deg Marita, og takk for kommentar hos meg søta <3 Må snakkes på msn snart ja :-D

Malina sa...

Bra innlegg! :) håper du får en fin helg.

Malina sa...

Bra innlegg! :) håper du får en fin helg.

Ida sa...

Kult :) Hva heter han, og hvor gammel? :)

Mammabenti sa...

Hyggelig å høre det da:D

Emelie sa...

Takk for det<3 Ha en fin dag:) Ligner litt på henne ;p

Jorunn sa...

Helt rett... ;)

Anonym sa...

jeg vet! : D jeg synes han er superHOT. jo, du er flink : ) jeg ryddet igår jeg også.

Kine sa...

haha. faktisk! ser flere har skrevet at dere ligner xD
Jeg tenkte det med en gang jeg så bilde av henne :P

Kine sa...

:) Dere er begge pene ^^

KK sa...

godt sagt!

TINE sa...

Du ligner litt på henne ja;p hihi Men du er søtere;D Jeg hører på det meste. Trance,techno,harstyle,R&b og hiphop er elsk:D så bare og skrive en liste om du orker:D trenger litt ny musikk;D eller trenger ikke være ny da men

Ane-Mathilde sa...

Fine ord og fin blogg :D