
EN STJERNE JEG SER OPP TIL!
UKENS ORD: IKKE VÆR SÅ FEIG AT DU KOPIERER ANDRES STILL, VIS HVEM DU ER OG KLE DEG SLIK SOM DU VIL! INGEN BLIR DØDT PÅ GRUNN AV UTSENDE & STIL! DET ER DET INDRE SOM TELLER^^, HÅPER DERE FORSTÅR HVA JEG MENER MED DISSE ORDENE!

16 kommentarer:
du ligner jo faktisk litt på henne i ansiktet :o skummelt! virkelig en flott dame å se opp til :-)
skulle akkurat til å si det samme som kristine, du er jo lik dama:D
Be yourself rett og slett :)
100% enig med deg Marita, og takk for kommentar hos meg søta <3 Må snakkes på msn snart ja :-D
Bra innlegg! :) håper du får en fin helg.
Bra innlegg! :) håper du får en fin helg.
Kult :) Hva heter han, og hvor gammel? :)
Hyggelig å høre det da:D
Takk for det<3 Ha en fin dag:) Ligner litt på henne ;p
Helt rett... ;)
jeg vet! : D jeg synes han er superHOT. jo, du er flink : ) jeg ryddet igår jeg også.
haha. faktisk! ser flere har skrevet at dere ligner xD
Jeg tenkte det med en gang jeg så bilde av henne :P
:) Dere er begge pene ^^
godt sagt!
Du ligner litt på henne ja;p hihi Men du er søtere;D Jeg hører på det meste. Trance,techno,harstyle,R&b og hiphop er elsk:D så bare og skrive en liste om du orker:D trenger litt ny musikk;D eller trenger ikke være ny da men
Fine ord og fin blogg :D
Legg inn en kommentar