
I går når jeg skulle treffe min far på lagunen for vi skulle hente et tv som vi hadde levert inn for reperasjon fant vi ut at vi skulle spiste big bite også! Vi stilte oss i går og min far fant ut at jeg var flinkere til å så i kø og bestille så han gikk og fant en benk! unnsett, Jeg sto i kø og det kom 2 jenter som stilte seg bak meg! Jenten sto og snakket så gøyt at alle kunne høre dem og jeg tenke "HERREGUD"
Jente 1 sa: Jeg fikk 4.000 kr av mamma i dag for shopping, Det er jo ingenting?
Jente 2 sa: Vettu det syntes ikke jeg heler du får ingenting for 4.000 kr!
Jente 1 sa: Tror jeg må ringe etter mere penger!
Jente 2 sa: JA gjør det!
Jente 1 sa: (Ringer) Mamma kan jeg få mere penger, 4.000 kr er ingenting!
Mamma jeg vil ha mere penger, ÅH DU ER SÅ TEIT MAMMA. JEG KOMMER IKKE HJEM! DUST
Jeg tenke herregud ( BORTKJEMT DRITT UNGE!)
Jeg liker også å få ting og slippe og betale for dem selv, men herregud så takknemlig jeg er og glad er jeg også i 2 måneder etter på selvom tingen jeg får ikke koster mere en 200 kr!
Er du bortkjemt?
Får du alt du peker på, ellerm å du jobbe for det selv?

9 kommentarer:
okay! det er sykt!
Jeg er ikke bortskjemt, og er av og til glad for det, og av og til ikke. Jeg har alltid kjøpt data, mobil, tv, musikkspiller og alt selv :)
SÅ KJEKT AT DU ER TILBAKE I BLOGGEVERDEN!
<3
Tror jeg hadde daua av latter! Jeg blir bare kjempe glad hvis pappa betaler telefon regninga mi på 200 kr :D
Haha, det må være noe av det verste jeg har hørt.
Jeg er veldig fornøyd om jeg får penger til busskort, bare.
Geeses, hadde sett rimelig stygt på de jentene gitt. Ihvertfall sånn at dem hadde sett meg. Er det mulig og oppføre seg sånn? Makan!
Jeg fins ikke bortskjemt. Klarer meg stortsett selv gitt :-)
Drittunger!:p Jeg hadde blitt skjeleglad om jeg hadde fått 4000 kr. Jeg er bortsemt, men det er mye av pappa sin feil også, han er altfor snill :p hehe :)
Hehe. de der kunne ikke vært normale jenter akkurat. Jeg er ikke særlig bortskjemt. Har jobbet siden jeg var 13, og i grunn kjøpt mine egne ting siden da. Selvfølgelig får jeg litt penger nå og da, men ikke ofte akkurat!
hehe, skulle av og til ønsket jeg var LITT bortskjemt!
Det er sant, behøver ikke å være så store tingen som gleder meg;)
Legg inn en kommentar