søndag 2. november 2008

Gutt + Jente = ?

Jeg må med dette innlegge skrive noe helt sykt^^ Og jeg kan med mitt hjerte si at noe er sant og noe vet jeg ikke helt om stemmer. Men jeg bare må få det ut før jeg sprekker!:) En Gutt + En jente heter innlegget for det handler om et par. Men mest om en gutt!^^ En gutt som tydeligvis elsker sex så mye at han selv ikke har kontroll på penisen sin! Det vil si at han hopper fra den enne til den andre! Han Sier til alle jenter han elsker dem, Men sanheten er at han bare Elsker sex!^^ Han har hatt sex med folk i alder av 14 - 20 grunnen vet jeg faktisk ikke, men jeg vet så mye som at han er sammen med en kjærring og puler på x kjæresten sin!=) Han dikter opp historier så ofte at han ikke selv vet hva som er sant og ikke sant! Han er en forvirret gutt i puberteten, og desverre bor han i Bergen skulle ønske han ikke gjorde det, men det gjør han!^^ Er ikke enkelt og være en kåt gutt fra bergen!:)
Ryktene sier at jentene blir filmet og at han legger det ut på inn på pc/Nette.
Gutten er ikke 18 en gang, og jentene er med på det. Hva skal jeg tro på og hva skal jeg ikke tro på? Saken er ekkel og jeg grøsser i meg når jeg får høre dette!^^

visse gutter bude bare holde kuken godt ned i buksa før den faller av^^,
Et lite stykke innlegg av hissig Marita.^^, Sorry at det gikk ut over dere:)

Glad i dere søteblogg leserer<3

11 kommentarer:

Ida sa...

Kunne ikke vært mer enig! Bli kvitt de ekle perverse guttene/mennene i Bergen by!!!

Ida sa...

HAHA, så søt du er :) Kiwi er en fugl på New Zealand. Nå lo jeg litt <3

Terese sa...

Oj, heheh!

Kine sa...

herregud! Stakkars han, sier bare jeg. Og dumme, dumme jenter.. (håper ikke jeg kjenner noen av dem xD det ville blitt.. kinda akward)

Kristine sa...

æsj for en ekkel fyr, håper ikke jeg har møtt på han ;b haha

linker deg nå jeg da :-) <3

Terese sa...

Heile innlegget ;)

Line og baby❤ sa...

Enig med deg!!
Ja, takke faen for at søndager finnes. Det betyr jo friiii :)

Ida sa...

Selvfølgelig vil jeg møte deg :)<3 Hehe. Du virker jo så søøt!

SUSANNE sa...

syns det er bra at du tar det opp jeg, da blir folk oppmerksomme på deg!
Takk for kommentaren :D Gleder meg til jul egentlig <3 :)

SUSANNE sa...

Likte bloggen din så godt at jeg la den til på linker :D

Chri sa...

HAHAHAHA