Vist dere har noen flere spørsmål og stille er dette den siste sjansen:) Håper det kommer mangen, hehe!:) Ser fram til å lage en videoblogg.! Håper dere vil like den så mye som meg! hehe..
Enda en Onsdag borte & Velkommen en ny Torsdag<3
SER UT TIL AT OBAMA VINNER MENINGSMÅLINGS RUNDEN MIN:) IKKE BOMBE DET!<3
Spørsmål: trener du? hvem har laget headeren din? beste alkoholholdige drikk/drink? når har du bursdag? favorittprogram på tv? favorittfag? sminketips? hvilken mascara bruker du ? :)
6 kommentarer:
gleder meg til å se videoblogg :-)
her er et til spørsmål; hva het din første teddybjørn? :-)
Ååå, elska bloggen din:D
Tusentakk :D
oj, stilig header ! :)
SNYYYYGG HEADER ;D
va shön du e
Spørsmål:
trener du?
hvem har laget headeren din?
beste alkoholholdige drikk/drink?
når har du bursdag?
favorittprogram på tv?
favorittfag?
sminketips? hvilken mascara bruker du ? :)
Legg inn en kommentar