onsdag 12. november 2008

HAR DERE IKKE FLERE SPØRSMÅL??

Vist dere har noen flere spørsmål og stille er dette den siste sjansen:)
Håper det kommer mangen, hehe!:) Ser fram til å lage en videoblogg.!
Håper dere vil like den så mye som meg! hehe..

Enda en Onsdag borte & Velkommen en ny Torsdag<3



SER UT TIL AT OBAMA VINNER MENINGSMÅLINGS RUNDEN MIN:) IKKE BOMBE DET!<3

6 kommentarer:

Kristine sa...

gleder meg til å se videoblogg :-)
her er et til spørsmål; hva het din første teddybjørn? :-)

Anonym sa...

Ååå, elska bloggen din:D

Anonym sa...

Tusentakk :D

Anonym sa...

oj, stilig header ! :)

Peaches sa...

SNYYYYGG HEADER ;D
va shön du e

Peaches sa...

Spørsmål:
trener du?
hvem har laget headeren din?
beste alkoholholdige drikk/drink?
når har du bursdag?
favorittprogram på tv?
favorittfag?
sminketips? hvilken mascara bruker du ? :)