
Utdaninger er så mye mass, Du må få deg en utdanelse eller så blir du ingenting i verden og du vil ikke klare deg osv!^^ Så derfor har jeg tenkt mye på hva jeg skal bli og jeg er jo ute i lære og holder på å bli helsefagarbeider men dårlig lønn men slik er det i lærlingetiden!=) unnnsett lekkert lekkert jeg har funnet ut jeg skal bli jordmor så vist jeg står på nå, og ikke har pause og kommer inn de skolene og plassen jeg skal så er jeg ferdig utdannet til jeg er 28 - 29 ^^, Knall<3
Jeg kan være en ung jordmor:) Men tvilerp å at det skjer, jeg skal nok ta en pause eller 2 jeg vil jo ha 1 unge før jeg er 28 år! Nei,jeg har ikke peilig jeg skal no gå den veien!^^ Jordmor<3
Hva går dere på og hva vil dere bli?:)

12 kommentarer:
Jeg også er sånn, så jeg har en vifte så står og gjør rommet kaldt når jeg skal sove!:P Men det har ikke funket i det siste.
Jeg går design og håndtverk for å bli frisør/makeup artist/stylist
Kjempe fint yrke<3
Det er greit nokk ^^
BI uten tvil.. Vil gjerne bli noe innen økonomi :)
Jeg vil faktisk bli lærer jeg :)
Ja sant :)!
Tusen takk for det.
Jeg går på design og håndtverk.
Og vill bli stylist, også jobbe i media og vill gå videre på noroff på media.
Du er blitt utfordret på bloggen min søta:D
Jeg går allmenn samfunnsfag 2 året. Jeg vil bli lærer eller fotograf :)
Går allmennfag og vil bli eindomsmegler. :)
jeg går på IKT, og planlegger å utdanne meg innen dette. Vært i praksis i 4 dager og det er kjempe spennende! :D
Jeg går på medier og kommunikasjon, men har ikke peiling på hva jeg skal bli :/
Går for øyeblikket allmen, og etter det skal jeg utdanne meg til å bli lærer! :) Gleder meg! har også lyst til å bli skuespiller, men halo, hva er sjansene liksom?:P Det, pluss at det ikke er det mest stabile yrket du kan ha.. Så satser på lærer ;)
Legg inn en kommentar