SPØRSMÅL RUNDE MINE SØTEBLOGGERE!
Jeg kjøper meg cam nesten uke og da vil jeg lage VIDEOBLOGG!
Det blir nok underholding for dere til tusen!^^,
Jeg klarer ikke å bli filmet blir bare flau og sier EH,hele tiden for jeg ikke vet hva jeg skal si,men dette kan bli spennende vil bare ha så mangen spørsmål dere kan tenke dere og spør om ALT dere lurer på jeg svarer ærlig jeg vettu;)
KOM MED MANGEN SPØRSMÅL<3

25 kommentarer:
-Hvor lenge har du blogget?
-Hvorfor begynte du og blogge?
-Hva syns du en god blogg bør inneholde?
-Sminker du deg hver dag?
-Shopper du ofte?
Hvor mye penger bruker du på shopping i mnden?
-Hvordan musikk hører du på?
-Nevn 3 ting du liker og 3 ting du hater.
-Hva er det beste du får til middag?
-Hva drikker du helst på fest?
Gleder med til videoblogg:-D
Hei søta!
Hva er ditt beste minne?
Hvem er din bestevenn?
Hva liker du best og minst med kjæresten din? :)
Gleder du deg til operasjonen? (håper den står til dine forventninger, lykke til!) Hvem er ditt stilikon? Hvem er ditt forbilde?:)
klem ;*
- når blogger du? (kjeder deg, har noe å fortelle osv..)
- Favorittalder
- Hva ser du mest frem til med livet ditt?
- Hva er det gøyeste du har opplevd?
- Hva er det mest skremmende du har opplev?
- Skumleste filmen du har sett?
- Morsomste filmen?
- Tristeste?
- Kjedeligste?
- Hva foretrekker du, byn eller hjemmefest? Og hvorfor?
n_n
Har forresten utfordret deg på bloggen min^^
Jeg er veldig dårlig på spørsmål Marita, men jeg kan vel prøve! :)
- Hva mener du er din beste egenskap?
- Hvilke uvaner har du?
- Hva er du mest fornøyd med når det gjelder deg selv?
- Hvilken tv-serie lever du deg mest inn i?
Ja får bare håpe at jeg for solgt noe :D
Hvilken tvserie MÅ du se`
Favoritt klesmerke?
Beste sommerferie minne?
Beste brus ?
Beste godteri?
Hvis du kunne ha reist til en plass i verden i dag, hvor ville det vært?
Øl eller brus?
a4 eller a3?
Fri eller jobbe?
Katt eller hund?
Spraytan eller solarium?
Vår eller vinter?
Snurr film!;D
beste og værste minne?
Favoritt mat?
favoritt drikke?
favoritt dessert?
favoritt butikk?
favoritt feriested?
Blir gøy med videoblogg=)
-Hvor mange timer bruker du på bloggen hver dag?
- Nevn dine topp 3 blogger
- Hva er du mest avhengig av?
:)
Favoritter:
Plagg, tid på året, sted, godteri, rutine, mat og drikke?
Drømmemann?
Hvem ser du mest opp til i verden?
Idolet ditt ? Sånn, virkelig idolet.
Jeg har et litt morsomt og uvant spørsmål! Hva synes du om bloggen min?! :D
http://sakros.blogspot.com
HAHA, ja det var nok et spørsmål du ikke hadde forventa deg ? ^^
Tåle kritikk ja (A)
Hvordan var det å flytte inn sammen med kjærsten din?
aw! tusen takk søta :-)
Ha en fin søndag ;-*
Har du forresten laget headeren din selv? :-)
Hva ønsker du deg mest av alt akkurat NÅ?
Hvor shopper du mest?
Hvilke blogger må du innom vær dag?
Hvordan sminke bruker du?
Hva er favoritt antrekket ditt (gjerne bilde)?
:)
hvorfor sminker du deg så stygt?:)
Ja den er så søt!:D
Hmm.. Vist du kun hadde fått lov til å spise en ting resten av livet, hver dag, hva skulle det vært? :)
Wtf? Marita sminker seg i hvert fall ikke stygt? Hva er i veien med deg da? Gidd å skriv navn da anonym. Pingle!
Stå på Marita :) Du sminker deg flott og jeg liker bloggen din <3
Anonym? Du har ingenting her å gjøre.
Hva kunne du aldri spist?
En perfekt dag for deg?
Bloggen din var forresten kjempefin:) Heia Bergen!
Sv: Jeg tar bildene selv, og redigerer de som oftest.. :) Takker!
Legg inn en kommentar