tirsdag 11. november 2008

†VERDENS STØRSTE SAVN†



Life gos on 2pac synger!
Håper bare det er sant.Etter at Bestekompisen min døde føler jeg at livet ikke har gått videre! 7 måneder er gått livet mitt er på samme plass og på samme sted! Som et stort svart hvit bilde av Londons gater, Herregud jeg sitter å sier at livet mitt er som et bilder, men kan jeg noe for det? Det jeg prøver og si er at jeg savner Endre min bestevenn så mye at det gjør vondt! så vondt at jeg vil krølle meg under teppet og grine bådet gledes tårer og triste tårer. Gledet tåret fordi at jeg fikk 4/5 år med Endre oppleve han og henge med han! Og triste tårer fordi han bare fikk leve i 17 år og hadde hele livet forran seg.! Livet er så urettferdig..!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Uff, så trist :( Det er så urettferdig at sånt skal skje... Man skal liksom leve i 70 år minst... Du får huske på de gode minnene, for ha kommer jo alltid til å leve i tankene dine :)

Svar: Tusen takk! Selvfølgelig er det greit at du linker meg. Mer enn greit, hehe. :D Takk! Jeg bruker paint shop pro til å redigere bildene mine. Kjøpte det for tusenlappen, men det går nok an å få tak i på nettet og... Veldig greit program og jeg liker det kjempegodt.

Jeanette sa...

Så fært! :( Fikk vondt i kroppen når jeg leste det :( Det er så urettferdig at slike ting skal skje når man er så ung!! Du må bare tenke på alle de fine minnene dere hadde sammen. Fordi han kommer alltid til å være med deg i tankene dine og hjertet ditt <3

Anonym sa...

Så utrolig trist :( husk på de gode minnene!

Peaches sa...

så trist!