
Jeg fikk mail der hin dagen av en anonym adressen var sikkert noe de bare hadde funnet på for å skrive denne mailen med unnestt mailen lydet som følger Jeg syntes du ikke klær deg noe pent du er jente det er greit nok, men du kler deg så rart og du bruker ikke sminke og du gjør ikke noe med håret ditt, Du er rett og slett like stygg som ugly betti på tv norge! Jeg må si at jeg lo når jeg lese denne mailen og en ting, Jeg ville no si at Ugly betti er pen da, Og regulering har jeg hatt og det gjorde slik at jeg fikk pene tennder, omg folk har så fritidsproblemer! Greit nok jeg går i joggebukse og store genser hele tiden og jeg sminker meg ikke ofte nei og jeg gjør skjelden noe med håret mitt men jeg jobber på et sykehjem 100% og jeg går på skole 2 dager i uke til sammen 8 timer! Jeg har i tillegg ikke fritid fordi jeg har masse oppgaver og lekser hele tiden! Dagene jeg har fri går til å rydde og vakse klær og handle osv! Jeg bruker ikke mangen 1000 kr på klær osv jeg går i det jeg føler meg vel i! Jeg driter i hva alle syntes og mener er dritt lei:) Unnsett, min selvtelitt er på topp 10 jeg ser opp til meg selv, så slik er det bare! Folk kan sende så sykt mangen mailer de bare vil til meg! tingen er at de har ikke noe problemer med meg de har bare sykt problemer med seg selv og må la det gå ut over andre! Om jeg vil gå naken slik som Adam og Eva gjorde selv om det så klart ikke vil bli et pent syn siden jeg har et bryst og veier noen kg mere en jeg brude så gjør jeg det vist jeg har lyst, Jeg elsker meg selv og vist folk ikke liker meg så bare ikke snakk til meg, jeg vil no ikke snakke med dem som ikke liker meg!:)
God natt, tidelig vakt i morgen folkens sorry for en slikt innlegg men blir så sint når folk skriver slike ting når de egentlig ikke trenger det!
btw UGLY BETTI er døds pen da!:)

22 kommentarer:
haha, ok det der var bare latterlig sagt.. Jeg går aldri med sminke og fikser aldri håret mitt, med mindre jeg skal ut på byen eller noe.. Haha huff, vet ikke hva jeg skal si til det der engang!
Fritids er alt jeg sier, du er en nydelig jente, Marita <3
Jeg tror de som skreiv det, de tror jeg må ha sendt det bare for å se om du gjorde noe med det. Syns ikke du er så stygg akkurat du er veldig pen faktisk, du bruker jo sminke å :D
haha, jeg må le! Det er så mange teite folk der ute!! Fin blogg du har:)
Omg, ikke bry deg om det der. Den som står bak er sikkert bare sjalu på deg! ;)
Herregud, folk burde virkelig få seg ett liv. Det blir så latterlig. Folk slenger med leppa over nettet, men når man treffes face2face tør de ikke se på deg engang. :D Du er en flott jente, bare se på betty, hun er nydelig akkuratt som deg ;D
hmm folk har seriøst problemer:@.
Skjønner meg ikke på alle folk, men sånn er det vel. Men dem er nok bare sjalu for att du er så pen Marita <3. Hehe :D
haha, ja de har tydeligvis ikke mye å gjøre :p
Nå må du gi deg :D hehe, du er så søt , hihi <3.
Jaa vi får være det :D hehe
Finner så mye syke sjalue og kvalme mennesker der ute - det viktigste er å gjøre som du - ikke bry seg! :)
Bra du ikke bryr deg! Ugly Betty er pen..
Folk har lite å gjøre altså, noen er bare ute etter å lage kvalme... Jeg synes du er kjempesøt, keep up the good work:)
Både du og Ugly Betty er pene..! Mener du er penere enn henne men..<3
IKKE HØR på slike fritidsproblembarn! DU er nydelig, enda nydeligere enn hun som spiller Ugly Betty også :-) Bra at du ikke lar deg knekke av det der da ;-*
Ugly betty er kjempe pen :)
Ta det som ett kompliment du! For som du sier.. Ugly Betty er kjempe pen ;) Hehe...
Latterlig, latterlig. Ikke bry deg om det i hele tatt!
UGLY BETTY ER PEN! beste serien så går :D
Nei, har ikke sluttet å blogge vet du <3
HALLO?? Hvem skriver noe slikt? Du er jo kjempe pen! Blir så irritert av sånt! De er bare missunelig på deg, søta
Bra du er deg sjæl ;D Hehe.. Jeg har fått høre at jeg lignet på Ugly Betty. Tar det ikke som et kompliment, nettopp pga "UGLY Betty".. Haha, hun er jo egentlig kjempe søt.
åå! det er så kos å ake :D jeg deler gjerne vettu, hihi.
jeg må seriøst le av folk som sender sånne mailer. ikke bare er det patetisk å skrive det over mail - men du er jo kjempe pen!
Legg inn en kommentar