
Jeg tenke bare på gøyt at jeg skulle ha en type ( hjelpe korpset på bloggen min )
slik som toroborgen hadde for en tid tilbake! Syntes det så litt morsomt ut, så vist dere sliter med noen spørsmål er det bare å spørre, Ingen spørsmål er dumme!:)
Alt fra Mat til sex til skole jobb eller sminke!;) Så kan du enten spørre her på bloggen min eller sende en mail til Marita.forrisdal@hotmail.com Jeg kan ikke love jeg vet svare på alt eller kan svare på alt, men skal no prøve og spørre meg fram osv, Blir nok en video av dette også!:)
Ps: I videoen der jeg svarer på deres spørsmål vil dere være Anonym
Legger ut videobloggen min fra Spørsmål runden i kveld eller i morgen tidelig!:)

20 kommentarer:
Det hørtes ut som en utrolig bra ting å gjøre! :) Du virker som ett herlig menneske hvertfall :)
så morro at du har opprettet et hjelpekorps :P hehe.
Å så kjipt, du kan se det på nettet da. Tv3.no.. Har sett på noen episoder som jeg har gått glipp av der..
DET skal jeg gjøre. Jeg kommer sterkere tilbake, må bare prøve å finne på et bra spørsmål :D hehe
jeg vet :D håper det smakte, hehe. jeg også, liker snø når det først kommer :)
jeg digger toro :D så han i et blad hinn dagen!
Så spennende:) Skal ta en tur innom å spørre om noe en dag:P
Hehe, så gøy :) men jeg kommer ikke på noe å spørre om akkurat nå ;p
Håper du ikke slutter og blogge søta :-D hehe.
Okei, mitt spørsmål til deg; Hvorfor er alle gutter dritt? Og hvis jeg møter noen snille, hvorfor vil jeg ikke ha dem da? :P haha!
Kjedelig å bruke helga si på jobbing og sånn ja. Men det positive er at det blir penger ut av det da. Mihi :)
Dere er så heldige som har snø der nede. Har ikke hatt ordentlig snø her ennå vi! :(
Hehe genialt:)
Høres ut som en veldig hyggelig ting og gjøre :)
Jeg har ikke noen spørsmål nå, men i'll be back ;)
Herlig blogg :D kommer tilbake hit, altså!
Forklar hvordan man har sex rett og slett!
Moahah :D
haha, eller sur:p jeg ser ut som den heksa på bildene:p
Flott, gleder meg å høre om sex ;D
Kult:)
Håpe du kan hjelpe meg med dette spørsmålet :
Syns blogg-designet ditt var så stilig, kan du gi noken tips? :D
Hai :D
......Hvordan kan jeg få flere besøkere på bloggen min?
:D søting
Hehe, kanskje like greit - for man bli fort avhengig av sånne programmer. men akkurat den serien er døds tidig :p åee. jeg elsker disney filmer :D
Har du noen andre faste blogger som du leser, unntatt de som er på linker ?:)
Grøsser eller komik filmer ?=)
Herlig blogg du har:)
Mitt spørsmål er: Vet du om en bra primer (sånn til å ha under øyenskyggen så vidt jeg har forstått)? Har fått et par tips fra enn annen blogger, men det var kun slike som man ikke får kjøpt i Norge:p
kan du hjelpe å designe bloggen min? (:
da hadde du vært snill !
en annen ting; bruker du masse sminke? hva er favoritt maten din?
Ok nå har jeg noen spørsmål om deg og om ting å tang:P
- Hvor høy er du?
- Hva er kvadratroten av 8?
- Hva gjør du med håret ditt? (det så så fint ut).
Legg inn en kommentar