jeg tenker det er ganske tidelig men jeg er veldig veldig glad i jul!:)
Slik går vel fri dagene mine til, jeg tenker også at jeg skal bli ferdig med julegaver så slipper jeg og tenke på det!:) 1 desember er på mandag dere og da er det jo bare 24 dager til jul og tiden går utrolig fort, JEG ELSKER JUL!<3
Kos dere med bilder fra leiligheten min!<3
FILM HYLLEN VÅRES, VI LESER IKKE BØKER!
KJØPTE DETTE BILDE PÅ SALG 99 KR
STUEN VÅRES MED ADVENTSLYSENE PÅ BORDET
NOE JEG FANT I GARASJEN FINT?
ENDA LITT MERE AV STUEN..
ENGELEN MIN, VAKKER ELLER HVA? KJØPTE 2 SATT DEN ANDRE PÅ GRAVEN TIL MIN BESTEKOMPIS!
UTROLIG HØYT SAVNER!
SNØEN ER VEL BORTE I MORGEN!

24 kommentarer:
åh, så fint det var blitt! <3 Og det bilde.. herregud! jeg vil ha!! :D
Så fint dere har det:)
Hehe tusen takk! Delta i konkurransen min da vel? ikke så mange så har deltat så du har god kjangs for å vinne :)
Så koselig det er hos dere :)
Du har linket opp blogger på siden din, jeg lurte bare på om du har noen andre faste blogger som du leser :)
Oki :D
Da er vi to, de som kommenterer bloggen min leser jeg også XD
så fint dere har det :D koslig!
<3 Når kommer videobloggen ?
så fint det var hos dere!.
Så fint du har det! :)
Så koselig leilighet, Marita! :D
Ja det skal bli kjempebra med julesanger og skikkelig julestemning. Om det bare hadde kommet litt julesnø til oss i år, så hadde det vært kjempekjekt :)
Svar: Tusen takk:)
Så fint dere har det!:)
så søt blogg! :)
Så flink du er :) dere har det jo kjempefint!
Det var utrolig koselig!! :)
åå, for en fin leilighet du hadde !
damdaram daa! Snøen blir vertfall her hos oss:) Det var et koselig sted;)
ååh, så fint :D
Så pent det var der^^
så fin leilighet ! :)
SV: ja, ikke sant:) Gleder meg masse til og dra ned dit!
For en fin leilighet du/dere har! Kjempe kos at du har begynt og pynte til jul! Har begynt så smålig jeg og!:)
Så fint dere har det:D
Håper snøen holder seg til jul jeg! :)
Takk for det Marita! Kommer nok flere godiser etter vært:)
Nei, ikke lege! Men sykepleier kanskje:) Men er ikke derfor det bilde er der;) Hvis du leser det som står med liten skrift så skjønner du nok sammenhengen:)
nydelig den engelen <3
tror vi har like mye filmer ;-)
Legg inn en kommentar