tirsdag 25. november 2008

MARITA HAR JULE STEMNING!

I dag har jeg vært og ryddet i hele leiligheten, har også pyntet til advent
jeg tenker det er ganske tidelig men jeg er veldig veldig glad i jul!:)
Slik går vel fri dagene mine til, jeg tenker også at jeg skal bli ferdig med julegaver så slipper jeg og tenke på det!:) 1 desember er på mandag dere og da er det jo bare 24 dager til jul og tiden går utrolig fort, JEG ELSKER JUL!<3

Kos dere med bilder fra leiligheten min!<3

FILM HYLLEN VÅRES, VI LESER IKKE BØKER!


KJØPTE DETTE BILDE PÅ SALG 99 KR

STUEN VÅRES MED ADVENTSLYSENE PÅ BORDET

NOE JEG FANT I GARASJEN FINT?

ENDA LITT MERE AV STUEN..

ENGELEN MIN, VAKKER ELLER HVA? KJØPTE 2 SATT DEN ANDRE PÅ GRAVEN TIL MIN BESTEKOMPIS!
UTROLIG HØYT SAVNER!

SNØEN ER VEL BORTE I MORGEN!

24 kommentarer:

Kine sa...

åh, så fint det var blitt! <3 Og det bilde.. herregud! jeg vil ha!! :D

Line og baby❤ sa...

Så fint dere har det:)

Arild L. sa...

Hehe tusen takk! Delta i konkurransen min da vel? ikke så mange så har deltat så du har god kjangs for å vinne :)

Caa sa...

Så koselig det er hos dere :)

Du har linket opp blogger på siden din, jeg lurte bare på om du har noen andre faste blogger som du leser :)

Caa sa...

Oki :D
Da er vi to, de som kommenterer bloggen min leser jeg også XD

Tone sa...

så fint dere har det :D koslig!

Linda sa...

<3 Når kommer videobloggen ?
så fint det var hos dere!.

Anonym sa...

Så fint du har det! :)

Camilla Didriksen sa...

Så koselig leilighet, Marita! :D

Anonym sa...

Ja det skal bli kjempebra med julesanger og skikkelig julestemning. Om det bare hadde kommet litt julesnø til oss i år, så hadde det vært kjempekjekt :)

Karoline sa...

Svar: Tusen takk:)

Så fint dere har det!:)

Margrete sa...

så søt blogg! :)

Malina sa...

Så flink du er :) dere har det jo kjempefint!

Anonym sa...

Det var utrolig koselig!! :)

Anonym sa...

åå, for en fin leilighet du hadde !

Anniken sa...

damdaram daa! Snøen blir vertfall her hos oss:) Det var et koselig sted;)

Line. sa...

ååh, så fint :D

Anonym sa...

Så pent det var der^^

It's Aggy bitch! sa...

så fin leilighet ! :)

Benedicte sa...

SV: ja, ikke sant:) Gleder meg masse til og dra ned dit!

For en fin leilighet du/dere har! Kjempe kos at du har begynt og pynte til jul! Har begynt så smålig jeg og!:)

Johanne sa...

Så fint dere har det:D
Håper snøen holder seg til jul jeg! :)

Benedicte sa...

Takk for det Marita! Kommer nok flere godiser etter vært:)

Benedicte sa...

Nei, ikke lege! Men sykepleier kanskje:) Men er ikke derfor det bilde er der;) Hvis du leser det som står med liten skrift så skjønner du nok sammenhengen:)

Kristine sa...

nydelig den engelen <3
tror vi har like mye filmer ;-)