fredag 28. november 2008

JEG HAR VERDENS BESTE GUTT!

Dere, se hva jeg fikk av verdens beste kjæreste!!
Elsker gutten min over alt på jord, er jeg ikke heldig?






Fikk sminke koffart med lys og speil og alt<3 Kjempe bra sminke, kan ta bedre bilde en annen dag<3

28 kommentarer:

Kine sa...

WOW!! Det var utolig stilig da! :D Du er sinnsykt heldig :D

Linda sa...

fin <33 snill han Martin er a:D

Arild L. sa...

Stilig, så gøy! : )

Christine N sa...

Heldig du er! :) snill kjærste, det har du:)

Åshild sa...

Så heldig du er! :D

Line og baby❤ sa...

Så heldig du er, det er jo midt i blinken for jenter:) Noe spessiel grunn for at du fikk det, eller var det bare for at han er glad i deg?:)

Ida K sa...

HELDIG DU ER SØTA<3

Margrete sa...

HELDIG! bytte?:P

Malina sa...

Å, så fin!

Line og baby❤ sa...

Vi fikk inn de på jobben igår :D

Linda sa...

Så fin, hvor hadde han kjøpt det ?

Martine sa...

så utrolig snilt :D heldig du er :)

Anonym sa...

så heldig du er, og for en snill kjæreste du har! :)

Inez Madeleine sa...

Damn, du er heldig! :)

Line og baby❤ sa...

Jeg la deg til på riktig msn og har svart deg på mail ;)

Anonym sa...

shit, heldig du er, den var dritstilig :-)

svar; ja, den er grønn :- )

mhm, søstra mi fikk rosa, jeg grønn, men jeg likte den grønne best jeg :- )

It's Aggy bitch! sa...

aww så heldig du er!

Caroline sa...

Åå, så skjønt gjort av kjæresten din!

Hanne sa...

Så stilig, snill kjæreste du har:)

Siri sa...

nå missunder jeg deg!

Lone sa...

å, for ein søt kjæreste :)

Livetsdrømmer sa...

Åh så heldig du er! Vil også ha sånn fra min..

Anonym sa...

å, så jævla deilig den var. vet du hvor han kjøpte den hen ?

Anonym sa...

WOOOW, Det der var utrolig tøft :)

Iselin Pettersen sa...

Åh, så heldig du er! :D

Caa sa...

Stilig :D Heldig du er ^^,

Benedicte sa...

Seriøst, jeg er ufattelig sjalu på deg akkurat nå :(
hihi:)
Du er kjempe heldig! Kjempe snill gutt du har funnet deg da! Hva var andledningen? bare kjøpte han det uten videre?:)

Sara sa...

Wow, gjett om jeg fikk lyst på den da!