WOW!! Det var utolig stilig da! :D Du er sinnsykt heldig :D
fin <33 snill han Martin er a:D
Stilig, så gøy! : )
Heldig du er! :) snill kjærste, det har du:)
Så heldig du er! :D
Så heldig du er, det er jo midt i blinken for jenter:) Noe spessiel grunn for at du fikk det, eller var det bare for at han er glad i deg?:)
HELDIG DU ER SØTA<3
HELDIG! bytte?:P
Å, så fin!
Vi fikk inn de på jobben igår :D
Så fin, hvor hadde han kjøpt det ?
så utrolig snilt :D heldig du er :)
så heldig du er, og for en snill kjæreste du har! :)
Damn, du er heldig! :)
Jeg la deg til på riktig msn og har svart deg på mail ;)
shit, heldig du er, den var dritstilig :-)svar; ja, den er grønn :- ) mhm, søstra mi fikk rosa, jeg grønn, men jeg likte den grønne best jeg :- )
aww så heldig du er!
Åå, så skjønt gjort av kjæresten din!
Så stilig, snill kjæreste du har:)
nå missunder jeg deg!
å, for ein søt kjæreste :)
Åh så heldig du er! Vil også ha sånn fra min..
å, så jævla deilig den var. vet du hvor han kjøpte den hen ?
WOOOW, Det der var utrolig tøft :)
Åh, så heldig du er! :D
Stilig :D Heldig du er ^^,
Seriøst, jeg er ufattelig sjalu på deg akkurat nå :( hihi:)Du er kjempe heldig! Kjempe snill gutt du har funnet deg da! Hva var andledningen? bare kjøpte han det uten videre?:)
Wow, gjett om jeg fikk lyst på den da!
Legg inn en kommentar
28 kommentarer:
WOW!! Det var utolig stilig da! :D Du er sinnsykt heldig :D
fin <33 snill han Martin er a:D
Stilig, så gøy! : )
Heldig du er! :) snill kjærste, det har du:)
Så heldig du er! :D
Så heldig du er, det er jo midt i blinken for jenter:) Noe spessiel grunn for at du fikk det, eller var det bare for at han er glad i deg?:)
HELDIG DU ER SØTA<3
HELDIG! bytte?:P
Å, så fin!
Vi fikk inn de på jobben igår :D
Så fin, hvor hadde han kjøpt det ?
så utrolig snilt :D heldig du er :)
så heldig du er, og for en snill kjæreste du har! :)
Damn, du er heldig! :)
Jeg la deg til på riktig msn og har svart deg på mail ;)
shit, heldig du er, den var dritstilig :-)
svar; ja, den er grønn :- )
mhm, søstra mi fikk rosa, jeg grønn, men jeg likte den grønne best jeg :- )
aww så heldig du er!
Åå, så skjønt gjort av kjæresten din!
Så stilig, snill kjæreste du har:)
nå missunder jeg deg!
å, for ein søt kjæreste :)
Åh så heldig du er! Vil også ha sånn fra min..
å, så jævla deilig den var. vet du hvor han kjøpte den hen ?
WOOOW, Det der var utrolig tøft :)
Åh, så heldig du er! :D
Stilig :D Heldig du er ^^,
Seriøst, jeg er ufattelig sjalu på deg akkurat nå :(
hihi:)
Du er kjempe heldig! Kjempe snill gutt du har funnet deg da! Hva var andledningen? bare kjøpte han det uten videre?:)
Wow, gjett om jeg fikk lyst på den da!
Legg inn en kommentar