Jeg har desverre kommet fram til at bloggen min ikke er noe for meg slik som ting er nå!Stresser litt med det enne og det andre, så tror jeg tar og legger bloggen ned i en box og setter den på hyllen min bare for en liten stund til jeg har fått orden på saker og ting rundt meg! Har også laget store planer for meg selv framover så jeg brude starte på dem også! Og med tankten på 100% jobb og kveldsskole 2 dager i uken + mye annet er det ikke alltid lett og få tid til bloggen! Men jeg må si jeg Elsker å skrive blogg og dele saker og ting med dere,Dere har vært så søte og komenter på innleggene mine og støttet meg med det "problemet mitt" men takk for alt sammen dere er verdens søteste lesere! Jeg kommer så fort som bare mulig tilbake!:)
PS: Jeg kommer nok til å skrive litt på bloggen inni mellom vist det skjer noe spesielt jeg vil dele med dere søte små!^^,
Jeg vil også fortelle dere at dere må besøke disse søte bloggerene!
- Mine 5 Favoritter i denne måneden - 1. EMELIE
2. ARILD LUND
3. CAMILLA
4. IDA KORVALD
5. SILJE GUSFREE
DU FINNER DEM PÅ LINKENE MINE!:) Mine planer framover!
HERREGUD TRENGER STØTTE OG HJELP TIL DETTE PROSJEKTE!:)MAT JEG IKKE SKAL HA I MEG! FY FY!
MAT JEG SKAL SPISE MERE AV, NAM NAM!<3
HILS PÅ MINE!
NYE VENNER TREDEMØLLEN MIN MR OBAMA!OG MINE ILLELUKTENE MR JOBBESKO PAR!
15 kommentarer:
Hehe! :-D
Jeg fikk ikke sett den sjæl i går så da er vi to :-D
Men skal se den i dag da så. Høreer den er bra :-)
Jeeeg og er en favoritt veeell :) hihi. Ja, tenk om!
Men du må ikke legge bloggen på hyllen ;*
Uff, jeg som gledet meg til vblogg da gitt:/
Nej ikke slutt å blogge:S
Jeg forstår godt at du trenger pause, det er viktig vet du! Og det er herlig å trene.
Modig av deg og kjæresten å flytte så tidelig. jeg er enig i at det er bra å begynne tidelig med å forbrede seg. Men det blir litt mye til tider :-) Det går fint ann å være et selvstendig menneske, og allikevel føle press. Jeg har alltid visst vha jeg vil, men nå har jeg kommet til et punkt hvor det er så mye press, at jeg ikke helt vet hva jeg vil mer. Men antar det er sunt!
Du får kose deg videre da snuppa <3. Alle må ta en pause fra bloggen innmellom. Håper alt går bedre etter hvert <3. snakkes =)
Åå, du får ha lykke til med å ordne opp i det du skal ordne da.. Håper det går bra med deg :)
Kan forstå at du trenger en pause, og håper du kommer tilbake og skriver igjen for jeg liker bloggen din veldig godt:)
Ja serr, er sånn hele tiden hater allmenn ;O
Hahah jeg skal også begynne å trene fast altså :D <3
Nei, ikke gå! : ( buhuu :(
Så søt du er som legger ut meg på et innlegg! Det likte jeg! Men ikke forlat blogginga for en stund :( kom tilbake i morgen, haha.
Nei vakre du..Ikke legg bloggen på hyllen..!
Hei hei jeg heter Iben og jeg vil reklamere litt for bloggen min, jeg er veldig slem (fordi ja, alle hater reklame).
Men jeg trenger flere lesere... Så jeg vil fortelle litt om hva du kan finne på min blogg:
Bilder av meg og livet mitt, tekster om kjærlighet, selvtillit, sex, dype tanker og funderinger, hvordan livet er, tips til hvordan man kan få det bedre og mye mer. Jeg skriver mye dype innlegg om følelser, liv, sorg, kjærlighet o.s.v
Håper du tar en titt innom bloggen min og gir den en sjanse:)
www.ibens.blogspot.com
http://www.cbox.ws/getone.php
Hei hei, den linken der, så får man sånn boks! Så må du lime inn html kode eller hva det nå heter!! :D
Åh, så dumt Marita, men jeg skjønner deg VELDIG godt :) Kom heller tilbake når du føler for det <3 I mens kommer jeg til å savne deg her i bloggverdenen :) Haha. Forresten, jeg har klart å holde meg til godteri en dag i uken nå en stund, det er bare de 3 første dagene som er verst :D LYKKE TIL
ikke slutt!!
Legg inn en kommentar