
Jeg er desperat på billige julegave tips til bådet barn og voksene!
Jeg trenger så mangen tips dere kan komme på eventuelt nettsider og pris!
Har en del og kjøpe gave til dette året! ^^, Vist dere komme på noe så skriv det ned da blir jeg kjempe glad!!:)

8 kommentarer:
Jeg syns det er utrolig koselig å få noe de har laget selv!
F.eks en collage med bilder, en ramme med masse bilder av dere, osv.
Er mye koseligere med litt personlige gaver! :-)
Gud jeg har ikke startet å tenke på julegaver ennå:O
Smykker er en veldig fin og søt gave:) gå inn på www.smykkesalg.net der er det mye fint:)
Utrolig mye fint inne på smykkesalg gitt<3
Har ikke startet å kjøpe julegaver:P Må jeg gjøre snart!
åå har ikke begynt med gaver ennå.
Syn det er så utrolig vanskerlig :(
Minnealbum? :)
Å hjelp, julegaver :O jeg som er blakk fortiden åsså da XD
Fin blogg !:)
Legg inn en kommentar