
Fant dette bilde på en døds u kul hjemmeside jeg hadde når det var inn!
Dtte bilde ble vel tatt i fjord sommer når jeg hadde kommet hjem fra kypros! Ser uber sur ut, men ser alltid sånn ut tydeligvis! De fleste sier så!:)
Grunnen vet jeg faktisk ikke, men hvorfor smile hele tiden da?:P
Unnsett, slik er no jeg! Vist du treffer på meg er det bare å si Hei, Da smiler jeg! Men må nesten si hvem du er da! For jeg blir ofte sånn! Eh, hvem faen er du opplegg!
Men sånn ser jeg ut i ansiktet mitt i såfall! hehe morsomt, Fant også en del andre bilder: Kos dere med mitt utsende!:)




4 kommentarer:
Ååå så utrolig brun du var! :D
Jeg liker ikke vinteren. Da er jeg bleik. Men i år vil jeg ikke være bleik så for gå for sola ;(
Wææ, nå fikk jeg utrolig lyst til å ta en svipptur til syden. Du var så bruuun :)
Hvordan var det på Kypros? Har vurdert det til sommeren :)
Hahah, hjemme side ja, det var og noe ;) Søt blogg :)
Søøt <3
Legg inn en kommentar