Jeg var hos legen 9 desember og ble sykmeldt fra 8 siden jeg ikke var på jobb den dagen helt til 18 desember hvorfor jeg ble sykemeldt var fordi at jeg har vært rar og kvalm i flere dager og ble litt redd for hva det kunne være og nei jeg er ikke
gravid men legen min fant ut noe annet og det problemet er nå fikset! Men er enda sykemeldt og skal ikke på jobb før 19 desember. Det blir rart etter ha vært hjemme så lenge! men unnsett menst jeg har vært syk har jeg fått gjort en del og den tingen jeg er veldig stolt over som min
pappa og
mamma kom på var at jeg kunne gi foreldrene til min bestekompis Endre som døde i april 08 en
"Mine Cd" og jeg tenke gud det må være vanskelig men det er ganske så lett jeg fant rundt 69 bilder av han og noe musikk og begynte å sette alt sammen bruke 5 timer men det var vært det.
Bilde under viser hvordan Cd'en blir har ikke fått gitt den enda men skal gjøre det i løpet av uken håper de blir glad for den!

Skal prøve og få lagt ut videoen her inne på bloggen slik at dere kan se den må bare finne ut hvordan det funkerer først:)
Ikke nok med det men en dag jeg lå syk på sofaen når min samboer da hadde vært ute og hente gaven som jeg sikket har skrevet under så fikk jeg det smykke under det jeg har ønsket meg hele tiden! måtte bare ta et bedre bilde for dere!:)
Elsker det sykt mye og det er så pent! Er det lov og skryte litt?
Har du kjæreste eller er du forelsket?
Har dere vært rundt i huset og snoket i foreldrene sine gave og knepet litt på dem?
12 kommentarer:
Kjempe fint smykke:)
Utrolig fint kjede:)
Jeg har samboer, vi har vært sammen i 7 år nå:)
Jeg er forlovet og er samboer:) Det smykket er så fint, vilhavilha!!
Hehe, ang julegaver.. jeg liker å kjøpe det når jeg vet hva jeg skal ha :p
Ja, har kjæreste og er meget forelsket. :-) Ennå ikke ferdig med julegaver nei ? Det er mye stress med det i juletidene ja, og verste av alt så er det ikke lenge igjen til jul nå tenk ;O
sv: tusen takk for det! Du er så herlig<3 hihi
Ååh det smykket der ELSKER jeg!!:D Nå blei jeg misunnelig.haha.
Aww,så fint gjort av deg og lage minne cd.Det tenker jeg dem blir veldig glad for<3
Jeg har kjæreste:) Vi er samboere nå som jeg er sykemeldt,så må bare hjem til mamma og hente post innimellom.Men jeg skal flytte til han fast så fort jeg kan begynne og jobbe igjen og får meg jobb i Oslo/jessheim eller Lillestrøm:)
Nyydelig smykke! hvor er det kjøpt?
Jeg har kjæreste, og bor litt hos hverandre som det passer oss :)
Å så hyggelig tenkt, den blir de sikkert takknemmelige for. Nydelig smykke.
oi, så fint:)
ja, og jeg driver å riser på pakka fra han hele tia! hehe
rister*
Jeg har kjæreste<3
Det smykket var nydelig!:P
Det smykket er så fint :)
Utrolig fint smykke!! :D
Ja, har kjæreste!! :D <3
Legg inn en kommentar