Det du må gjøre er og skrive en komentar der du skriver Bilde nr 1 er .....
Og Bilde nr 2 er .....
Du kan også skrive det ut på bloggen din at det er en konurranse hos meg bare sånn nevne det liksom gjør ikke noe om du ikke gjøre det vil ha mangen med!
Men premien blir noe fra nettbutikken www.nettsalongen.no
Ènten noe jeg finner eller en gavekort må se hva jeg finne på!:)
Så gutter kan også være med for jeg vil trekke 3 stykker i denne konkurransen!


7 kommentarer:
jeg tror nr 2 er søsteren din :-)
Jeg tror nr 2 er søster jeg også:D
for å lage sånn genser kan du gå på spreadshirt.com:-)
Forresten; nr 2 er søsteren din;)
Jeg tror bilde nr 1 er din søster, og bilde nr 2 er kusina di:)
Jeg tror bilde nr 1 er din søster, hun på bilde nr 2 er kusinen. ;p
jeg tror nr 1 er søsteren din :)
jeg tror nr. 1 er kusinen din ,
og nr 2 er søstren din :-)
Legg inn en kommentar