tirsdag 16. desember 2008

NY KONKURRANSE HER!

Denne konurransen går ut på at du skal finne ut hvem på bilde som er min Søster Hvem som er Min Kusine
Det du må gjøre er og skrive en komentar der du skriver Bilde nr 1 er .....
Og Bilde nr 2 er .....

Du kan også skrive det ut på bloggen din at det er en konurranse hos meg bare sånn nevne det liksom gjør ikke noe om du ikke gjøre det vil ha mangen med!
Men premien blir noe fra nettbutikken www.nettsalongen.no
Ènten noe jeg finner eller en gavekort må se hva jeg finne på!:)
Så gutter kan også være med for jeg vil trekke 3 stykker i denne konkurransen!



7 kommentarer:

Kristine sa...

jeg tror nr 2 er søsteren din :-)

_Trine_ sa...

Jeg tror nr 2 er søster jeg også:D

Anonym sa...

for å lage sånn genser kan du gå på spreadshirt.com:-)

Forresten; nr 2 er søsteren din;)

Margit sa...

Jeg tror bilde nr 1 er din søster, og bilde nr 2 er kusina di:)

Malina sa...

Jeg tror bilde nr 1 er din søster, hun på bilde nr 2 er kusinen. ;p

Anonym sa...

jeg tror nr 1 er søsteren din :)

Anonym sa...

jeg tror nr. 1 er kusinen din ,
og nr 2 er søstren din :-)