skip to main
|
skip to sidebar
torsdag 11. desember 2008
JEG BRUKER DENNE BLOGGEN
IPUBLISH ble for avanser for meg, Jeg har nettopp lært denne, burde bare holde meg til denne...
skriver mere i morgen, suss
1 kommentar:
Margit
sa...
iPublish er noe tull, hold deg til blogspot, myyye bedre;)
12. desember 2008 kl. 09:15
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Om meg
Marita Førisdal
Marita 18 Bergen Samboer 2 katter Jobb som lærlig på et sykehjem
Vis hele profilen min
B L O G G E R J E G L E S E R!
- Anine Gunstrøm
- Silje Gusfree
- Emelie
- Bent
- Toroborgen
- Tine Celine
- Line
- Kristine Fargerik
- Camilla
- UlrikkeLund
- Drea
1 kommentar:
iPublish er noe tull, hold deg til blogspot, myyye bedre;)
Legg inn en kommentar