
I går lå jeg på sofaen syk og jævlig kjæresten min kom hjem og sa!
Jeg klarer ikke å vente til jul, så ga han meg en eske og i esken lå det det smykke opp du ser på bilde, jeg ble så glad at jeg begynte å grine! JA, Grine! Sierl itt på hvor mye jeg har hatt lyst på det smykke!Elsker gutten min mere en noe annet!:)men nå er han sur fordi han ikke klarte å vente til julaften! men må si at jeg er glad og det spiller ingen rolle for meg at jeg ikke får det på julaften!
Hva har dere planer for helgen?!

7 kommentarer:
så vakkert smykke!
Jeg skal bare ta det med ro i dag, i morgen reiser jeg til Mozambique: )
Titanic smykke lignende ting? var døds fint! Så gøy :D haha, tror jeg hadde vært akkurat lik typen din og ikke klart å vente.. Jeg skal videoblogge idag! Trekke vinner av konkurransen jeg hadde på bloggen osv : ) det blir fun :D
åh, så heldig du er :D
skikkelig pent smykke ! :)
det smykket var helt nydelig...
Hei hvor er smykket fra`? vet du hvor det er kjøpt`?
utrolig fint.
Oi, for en snill kjæreste du har!!! Utrolig fint smykke:) Jeg sliter selv med å holde ut til julaften med å gi kjæresten min gaven hans:p
OJ, det var dødsfint :D
Legg inn en kommentar