Senere skal jeg bort til foreldrene til Endre,bestekompisen min! Skal gi de den Cden jeg laget til dem en slik minne cd, håper de setter pris på den. Meg og min samboer satt og så på den i går, det var veldig koselig og minnes om han selvom jeg aldri kommer til å glemme han var det faktisk litt deilig og se en film med masse bilder og hannes type musikk. Skal være der nede til pappa skal hente meg for da skal vi på graven til farmor og tenne lyd det er tradisjon i våres familie. Så sendere på kvelden skal mamma lage kvelds til oss så¨skal vi spise sammen med dem, det blir supere koselig!:) Ser fram til dagen er slutt, hehe!:P
Jobb i morgen også, Julaften fra 15.00 - 20.00!^^ Er jeg ikke heldig?:)
Har dere noen tradisjoner dere pleier å gjøre lille julaften?
Noe spesielt dere skal kanskje?^^,

3 kommentarer:
Lille juleaften skal treet pyntes..!<3
Lille julaften pynter vi alltid treet, kooos:-D søøøt blogg:-D
Lillejulaften blir det pynting, koselig mat og julefilmer :D
God jul og godt nyttår da, håper du får en flott dag <3
Legg inn en kommentar