tirsdag 23. desember 2008

LILLE JULAFTENS PLANER

I dag er lille julaften, såfall det jeg kaller det for det, bruker dere noe annet navn for dagen i dag kanskje? Nå har jeg en liten pause fra jobb ser fram til å gå, men skal til tannlegen først for jeg klarte å knekke litt av tanden min i går, gjør så fryktelig vondt! Men det blir nok bra, skal så handle noen blomser og en liten gave til min besteveninne som er syk i julen stakkar, tror jeg må finne en bamse eller noe søtt noe! Alltid når jeg ligger på sykehuset f.eks blir jeg alltid glad for bamser og blomser, det passer godt inn der!:)
Senere skal jeg bort til foreldrene til Endre,bestekompisen min! Skal gi de den Cden jeg laget til dem en slik minne cd, håper de setter pris på den. Meg og min samboer satt og så på den i går, det var veldig koselig og minnes om han selvom jeg aldri kommer til å glemme han var det faktisk litt deilig og se en film med masse bilder og hannes type musikk. Skal være der nede til pappa skal hente meg for da skal vi på graven til farmor og tenne lyd det er tradisjon i våres familie. Så sendere på kvelden skal mamma lage kvelds til oss så¨skal vi spise sammen med dem, det blir supere koselig!:) Ser fram til dagen er slutt, hehe!:P

Jobb i morgen også, Julaften fra 15.00 - 20.00!^^ Er jeg ikke heldig?:)

Har dere noen tradisjoner dere pleier å gjøre lille julaften?
Noe spesielt dere skal kanskje?^^,

3 kommentarer:

Karoline sa...

Lille juleaften skal treet pyntes..!<3

Katrine sa...

Lille julaften pynter vi alltid treet, kooos:-D søøøt blogg:-D

Shelly sa...

Lillejulaften blir det pynting, koselig mat og julefilmer :D

God jul og godt nyttår da, håper du får en flott dag <3