fredag 29. august 2008

Flytter kanskje i November!?

Meg & Martin får leiligheten under mine foreldre 1 November vist alt går etter planen!
GLEDER MEG!

Da blir det pakking for hare livet igjen!
Men det blir artig,
Pappa og dem skal pusse opp i hele Oktober så det blir bra håper bare alt går som det skal

.

Middag planer i dag ble bare tull ut av så jeg bare bestillte peppes pizza jeg er ikke så glad i dem at det gjør noe men ja, jeg ringte å betilte og skulle ha 3 brus
Og jeg fikk bare 1, men fyren som kjørte pizzaen kjørte på butikken for 2 til og det ble 78 kr for han skulle jo selvfølgelig har penger for kjørinigen også! Herregud, sier no bare jeg de må heler høre etter. Peppes er dårlig når det kommer til bestilling.! Men unnsett er mett og trøtt, men må alikavel rydde.!
Vi kan snakkes..<3





5 kommentarer:

Valentina sa...

Hih, kjæresten min heter Martin.
Fin blogg!

idafkof sa...

betalte du for at de hadde glemt å ta med brusen din? : s
jeg hadde nektet!

Jeanita Helen sa...

Tusen takk :D

Hadde også nektet å betale for at de glemte brusen!!

Janne Natalie sa...

takk=)
Du har søt blogg du og! Flink til å finne bilder som passer til innleggene.

Christina sa...

Ja de skoa er digg! 700 er ikke så ille da :P

Peppes der du bor var bare teite. Her er de kjempe flinke!