Kjøpt på bikbok, 80 kr :-) BILLIG! finnes i hvit også tror jeg!
Herlige sko!!! <3
oh. nice! Par nr 3 er bare elsk<3
Bianco har utrolig mye fint for tiden!
Jeg liker'e jeg :P
nyyydelige sko, har faktisk de beige med sløyfe ;D like ur taste
SKOOOOOOOO!!! <3
Tusen takk :)Jeg likte de skoene med alle de fargene jeg.
Mange fine sko :)
De med !tegneseriestjerner" er litt kule da :) :D
sv: Tuusen takk!:))Ååå, så fine sko!
Legg inn en kommentar
11 kommentarer:
Kjøpt på bikbok, 80 kr :-) BILLIG! finnes i hvit også tror jeg!
Herlige sko!!! <3
oh. nice! Par nr 3 er bare elsk<3
Bianco har utrolig mye fint for tiden!
Jeg liker'e jeg :P
nyyydelige sko, har faktisk de beige med sløyfe ;D like ur taste
SKOOOOOOOO!!! <3
Tusen takk :)
Jeg likte de skoene med alle de fargene jeg.
Mange fine sko :)
De med !tegneseriestjerner" er litt kule da :) :D
sv: Tuusen takk!:))
Ååå, så fine sko!
Legg inn en kommentar