tirsdag 23. september 2008

Noen av mine favoritt sko

Sko Sko Sko Sko Sko Sko
Noen av mine favoritt par!
Men har jeg rå til dette? Eh,nei..













11 kommentarer:

Saha Carter sa...

Kjøpt på bikbok, 80 kr :-) BILLIG! finnes i hvit også tror jeg!

HILDE J sa...

Herlige sko!!! <3

Karoline sa...

oh. nice! Par nr 3 er bare elsk<3

June sa...

Bianco har utrolig mye fint for tiden!

Anonym sa...

Jeg liker'e jeg :P

Cathrine sa...

nyyydelige sko, har faktisk de beige med sløyfe ;D like ur taste

Anonym sa...

SKOOOOOOOO!!! <3

StineAndersen sa...

Tusen takk :)
Jeg likte de skoene med alle de fargene jeg.

Camilla Didriksen sa...

Mange fine sko :)

I sa...

De med !tegneseriestjerner" er litt kule da :) :D

Anonym sa...

sv: Tuusen takk!:))

Ååå, så fine sko!