I går fikk jeg vite at vi kan være inn flyttet til 12 oktober i stede for 1 november noe jeg er glad for for å da kan begynne å pakke med en gang i stede for å vente mere nå. Gleder meg så sykt til å flytte med Martin og vi skal få det så fint sammen i den ny leiligheten. Det er 3 roms og det er jo fint for da kan vi bruke det lille rommet til kontor, hehe jeg har store planer. Så nå er det i full gang med å pakke pakke. Så nå i dag skal jeg på jobb om en time lite lyst for å si det slikt. Skal jobbe til kl 10 så skal jeg rett hjem og legge meg siden jeg skal på jobb i morgen til 8 også på skolen kl 5. Travel dag, Så når skal jeg liksom få tid til å pakke? hehe.Nå har tv og røke, eller de har slått av signalet så nå er det ikke mere tv her før vi flytter men vi har dvd spiller men ikke det samme.! :)
- BILDE BLE TATT I SYDEN -

7 kommentarer:
Lykke til med flyttingen! Blir nok gøy!:D - når alt har falt på plass og rydding og slikt er over;)
Jeg er så glad på deres vegne, Marita :) Meg og Ida og de får vel komme på besøk? Hahaha. Søtt bilde av deg <3 Du er nyyydelig
- Nevn dine 3 favoritt bloggere.
- Hva liker du mest og minst ved deg selv?
- Din yndlings-sang akkurat nå?
Fin bloggen din har blitt :-D
Lykke til med innflyttinga da:D
Hva er det beste som har skjedd i livet ditt?
åh! så gøy :D lykke til med flyttingen n_n
Lykke til med flyttingen :) Hvor gammel er du? Hvilke blogger er du innom oftest?
Legg inn en kommentar