tirsdag 30. september 2008

Spørsmål runde!

I går fikk jeg vite at vi kan være inn flyttet til 12 oktober i stede for 1 november noe jeg er glad for for å da kan begynne å pakke med en gang i stede for å vente mere nå. Gleder meg så sykt til å flytte med Martin og vi skal få det så fint sammen i den ny leiligheten. Det er 3 roms og det er jo fint for da kan vi bruke det lille rommet til kontor, hehe jeg har store planer. Så nå er det i full gang med å pakke pakke. Så nå i dag skal jeg på jobb om en time lite lyst for å si det slikt. Skal jobbe til kl 10 så skal jeg rett hjem og legge meg siden jeg skal på jobb i morgen til 8 også på skolen kl 5. Travel dag, Så når skal jeg liksom få tid til å pakke? hehe.
Nå har tv og røke, eller de har slått av signalet så nå er det ikke mere tv her før vi flytter men vi har dvd spiller men ikke det samme.! :)
- BILDE BLE TATT I SYDEN -

TENKTE JEG SKULLE HA EN SPØRSMÅL RUNDE SÅ DET ER BARE Å STILLE MEG MASSE SPØRSMÅL ALT FRA HVOR GAMMAL JEG ER TIL HVOR JEG ER OM 10 ÅR!
HÅPER PÅ MASSE SPØRSMÅL OG JEG SVARER PÅ DEM HER<3>

7 kommentarer:

Eva sa...

Lykke til med flyttingen! Blir nok gøy!:D - når alt har falt på plass og rydding og slikt er over;)

Camilla Didriksen sa...

Jeg er så glad på deres vegne, Marita :) Meg og Ida og de får vel komme på besøk? Hahaha. Søtt bilde av deg <3 Du er nyyydelig

Tine Carita sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Tine Carita sa...

- Nevn dine 3 favoritt bloggere.
- Hva liker du mest og minst ved deg selv?
- Din yndlings-sang akkurat nå?

Fin bloggen din har blitt :-D

Mammabenti sa...

Lykke til med innflyttinga da:D

Hva er det beste som har skjedd i livet ditt?

Kine sa...

åh! så gøy :D lykke til med flyttingen n_n

kinehelene sa...

Lykke til med flyttingen :) Hvor gammel er du? Hvilke blogger er du innom oftest?