mandag 27. oktober 2008

JEG SKAL FÅ EN LITEN EN



I helgen fant Martin ut at han ville ha en katt unge, så det blir med at vi får oss en liten kattunge i løpet av denne uken vist vi finnern oen som har det så klart, var inne på www.finn.no og der var det en del i hordaland men de koster rundt 6.000 kr og jeg er ikke ut etter noe rasekatt, samme hvilkekatt det er så lenge den helst er gratis:) så vist noen der ute har kattunger gi meg en lyd da:D

aww, gleder meg

14 kommentarer:

Silje Madeleine sa...

aw, har så lyst på katt unge selv ;*

Malina sa...

Åå så koselig! :) kattunger er så skjønne. Skal ikke noe spesielt i dag nei, bare det vanlige.. :) Lykke til på jobben da!

TINE sa...

Skal ha meg katt selv;o MÅÅ bare.men finner ingen i nærheten:/ Men hvor bor du igjen? kan si til deg om jeg ser noen gratis katter i nærheten av deg:D

Camilla Didriksen sa...

ÅÅÅÅÅÅ :D Har kjempe lyst på det selv!

Emelie sa...

Kattunger er så søøøte!!<3<3

Anonym sa...

Nå har jeg laget en ny blogg! Du finner den på www.feddaboy.wordpress.com!
Ha en fin dag! Håper du har tid til å ta en titt :)

Martine :-) sa...

HEI:-D
Konkurranse på martineruud.blogspot.com
Delta? :-D

lykke til med kattungen:-)

Marte sa...

Hei Marita! Hvis du ser etter en katt - se under rubrikken "Gis Bort" på finn.no - der kryr det av katter! :) Lykke til med kattejakten!

Kine sa...

heihei. Jeg vil anbefale deg å høre med Dyrebeskyttelsen. de har alltid masse katter som trenger nytt hjem. Du kan hvertfall se hva de har :) Så hjelper du en søt liten skapning til et bedre liv n_n

Stine F. L. sa...

Så koselig med kattunge :)

Husker da pusen min var kattunge, så søt da :)

Anonym sa...

Aah, jeg vil også ha en liten kattepus. De er jo så herlige :)

Silje Madeleine sa...

haha, så søt<3 vi er ganske like der ja, sliter skikkelig med og kaste klær :p

Anonym sa...

ja, de er jo så nydelig :) Alltid vært hundemennesket, men vakre er de hvertfall :)

Anonym sa...

Ntå, kattepusa e så skjønne :D