
I helgen fant Martin ut at han ville ha en katt unge, så det blir med at vi får oss en liten kattunge i løpet av denne uken vist vi finnern oen som har det så klart, var inne på www.finn.no og der var det en del i hordaland men de koster rundt 6.000 kr og jeg er ikke ut etter noe rasekatt, samme hvilkekatt det er så lenge den helst er gratis:) så vist noen der ute har kattunger gi meg en lyd da:D
aww, gleder meg

14 kommentarer:
aw, har så lyst på katt unge selv ;*
Åå så koselig! :) kattunger er så skjønne. Skal ikke noe spesielt i dag nei, bare det vanlige.. :) Lykke til på jobben da!
Skal ha meg katt selv;o MÅÅ bare.men finner ingen i nærheten:/ Men hvor bor du igjen? kan si til deg om jeg ser noen gratis katter i nærheten av deg:D
ÅÅÅÅÅÅ :D Har kjempe lyst på det selv!
Kattunger er så søøøte!!<3<3
Nå har jeg laget en ny blogg! Du finner den på www.feddaboy.wordpress.com!
Ha en fin dag! Håper du har tid til å ta en titt :)
HEI:-D
Konkurranse på martineruud.blogspot.com
Delta? :-D
lykke til med kattungen:-)
Hei Marita! Hvis du ser etter en katt - se under rubrikken "Gis Bort" på finn.no - der kryr det av katter! :) Lykke til med kattejakten!
heihei. Jeg vil anbefale deg å høre med Dyrebeskyttelsen. de har alltid masse katter som trenger nytt hjem. Du kan hvertfall se hva de har :) Så hjelper du en søt liten skapning til et bedre liv n_n
Så koselig med kattunge :)
Husker da pusen min var kattunge, så søt da :)
Aah, jeg vil også ha en liten kattepus. De er jo så herlige :)
haha, så søt<3 vi er ganske like der ja, sliter skikkelig med og kaste klær :p
ja, de er jo så nydelig :) Alltid vært hundemennesket, men vakre er de hvertfall :)
Ntå, kattepusa e så skjønne :D
Legg inn en kommentar