søndag 30. november 2008

JULE KONKURRANSE!


ELSKER BUTIKKENE, JEG SKAL KJØPE DETTE OPPE PÅ BILDE!

For å være med i denne konkurransen må du:

1. Gå inn på denne linken: http://www.skobutikken.org/
2. Finne en ting du liker: Kopiere bilde
3. Gå inn på denne linken: http://www.smykkesalg.net/
4. Finne en ting du liker: Kopiere bildet
5. Ta begge bildene du har funnet og legg bildet ut på bloggen,

Poenget med konkurransen er at dere får en liten julegave fra meg I slutten av desember og at dere reklamerer for nettbutikkene til søte Kristine!

Det du må gjøre er og kopiere inn begge linkene til butikkene til kristine
og legge inn 2 bilder av noe du syntes var tøft fra vær butikk også informere dere andre at jeg har konkurranse enklere kan det ikke bli!

OPS: Premien blir holdt hemmelig fram til 14 desember, Deseverre kan ikke premien velges!
Trekningen er 15 desember!

27 kommentarer:

Anonym sa...

Så sinnsykt kult design du hadde på bloggen din :) Skal være med på bloggen din, tar å skriver om det i morgen eller noe. Fin fin blogg <3

It's Aggy bitch! sa...

hehe så søtt :)

Anonym sa...

SV: I will do tomorrow :)
Tusen Takk :)

SKN sa...

da var jeg ferdig, nå kan du se :)

Merethe M sa...

Nå har jeg blitt med på konkurransen din. Veldig bra konkurranse, og du har en veldig fin blogg:)

Arild L. sa...

kjekt med konk. :D
I love your blog too :*

Sandra sa...

Da er jeg med! (: Ta en titt ;)

Mammabenti sa...

SIIIIIIIIINNSUKT kult du har fått det på bloggen da:) Ohh morro med konkurranse.Slenger meg med jeg!:)

Line og baby❤ sa...

http://liinemerethe.blogspot.com/2008/11/p-farta.html Nå kan du se at innlegget er lagt ut:) Jeg krysser fingrene :p

Eirin sa...

Ferdig:)

Anonym sa...

http://puddel91.blogspot.com/2008/12/konkurranse.html

Oh, nå redigerte jeg det. :)

Anonym sa...

Håper du vil være med på min konkurranse også :)

Saha Carter sa...

Fin konkurranse, oroginalt :-)

Anonym sa...

Så kult! Men siden jeg ikke har flaks, ser jeg ingen vits i å prøve. Men det er kult av deg å ha en! :)

sndraa sa...

Så artig ! :) I'm all in !

Sandra sa...

Da er det ordnet ;)

Anonym sa...

Bra konkuranse!

har adventskalender på bloggen min!:)

Christine N sa...

kul konkurranse, jeg ble med jeg^^

Anonym sa...

Ohh..lykke til i konken<3

Elines verden sa...

utrolig kul header :D

Margrete sa...

så bra konk! :)

Line. sa...

Får ta en titt :)

annikken sa...

Jeg er med på konkuransen!
Kjempe fin blog du har:D

Line og baby❤ sa...

Hei. jeg snakket med de på Europris hos deg i dag. Du kunne bare komme å bytte den, de fikk inn flere i slutten av uka:) Spør etter jon, øyvind eller morten når du skal bytte:)

Anonym sa...

Im in;D

www.freeze.blogg.no
TTN

Hanne sa...

Jeg er med! :)

Mawiiia sa...

http://mariairgens.ipublish.no/news/show/15358

Så ikke mailen din før nå, så legger inn adressen her også (a)