
ELSKER BUTIKKENE, JEG SKAL KJØPE DETTE OPPE PÅ BILDE!
For å være med i denne konkurransen må du:
1. Gå inn på denne linken: http://www.skobutikken.org/
2. Finne en ting du liker: Kopiere bilde
3. Gå inn på denne linken: http://www.smykkesalg.net/
4. Finne en ting du liker: Kopiere bildet
5. Ta begge bildene du har funnet og legg bildet ut på bloggen,
Poenget med konkurransen er at dere får en liten julegave fra meg I slutten av desember og at dere reklamerer for nettbutikkene til søte Kristine!
Det du må gjøre er og kopiere inn begge linkene til butikkene til kristine
og legge inn 2 bilder av noe du syntes var tøft fra vær butikk også informere dere andre at jeg har konkurranse enklere kan det ikke bli!
OPS: Premien blir holdt hemmelig fram til 14 desember, Deseverre kan ikke premien velges!
Trekningen er 15 desember!

27 kommentarer:
Så sinnsykt kult design du hadde på bloggen din :) Skal være med på bloggen din, tar å skriver om det i morgen eller noe. Fin fin blogg <3
hehe så søtt :)
SV: I will do tomorrow :)
Tusen Takk :)
da var jeg ferdig, nå kan du se :)
Nå har jeg blitt med på konkurransen din. Veldig bra konkurranse, og du har en veldig fin blogg:)
kjekt med konk. :D
I love your blog too :*
Da er jeg med! (: Ta en titt ;)
SIIIIIIIIINNSUKT kult du har fått det på bloggen da:) Ohh morro med konkurranse.Slenger meg med jeg!:)
http://liinemerethe.blogspot.com/2008/11/p-farta.html Nå kan du se at innlegget er lagt ut:) Jeg krysser fingrene :p
Ferdig:)
http://puddel91.blogspot.com/2008/12/konkurranse.html
Oh, nå redigerte jeg det. :)
Håper du vil være med på min konkurranse også :)
Fin konkurranse, oroginalt :-)
Så kult! Men siden jeg ikke har flaks, ser jeg ingen vits i å prøve. Men det er kult av deg å ha en! :)
Så artig ! :) I'm all in !
Da er det ordnet ;)
Bra konkuranse!
har adventskalender på bloggen min!:)
kul konkurranse, jeg ble med jeg^^
Ohh..lykke til i konken<3
utrolig kul header :D
så bra konk! :)
Får ta en titt :)
Jeg er med på konkuransen!
Kjempe fin blog du har:D
Hei. jeg snakket med de på Europris hos deg i dag. Du kunne bare komme å bytte den, de fikk inn flere i slutten av uka:) Spør etter jon, øyvind eller morten når du skal bytte:)
Im in;D
www.freeze.blogg.no
TTN
Jeg er med! :)
http://mariairgens.ipublish.no/news/show/15358
Så ikke mailen din før nå, så legger inn adressen her også (a)
Legg inn en kommentar