mandag 3. november 2008

KJEDELIG MANDAG!



I dag er det vaske dag hjemme oss meg, alltid like kjedelig og jeg klarer aldri og starte Noen som har en bra ide på hvordan man startet og rydde og vaske?
Greit nok og gjøre det når man er i gang! Men og begynne? EH. Kjedelig...!
Unnsett det er mine planer for dagen også kanskje kanskje en liten shopping på kvelden vist jeg orker, hehe!^^

Håper alle har det bra i dag og at folk får en kjempe fin Mandag<33
Hva skal dere i dag?

21 kommentarer:

Ida sa...

Joo, jeg synes :)

Ida sa...

Seriøst? Hvem da? :O Hvor gamle?

SUSANNE sa...

du burde bare sette på veldig høy musikk, så går det egentlig av seg selv ;)
skal jobbe i dag jeg :(

TINE sa...

Vaskedager er kjedelige:/ Jeg hadde vaskedag på fredag,og det endte i mange pauser foran tven.haha. I dag skal jeg bare være hjemme. Mulig ut og kjøpe bursdagsgave til mamma,men har ingen idèer:/ hun blir liksom 50 om 11 dager og hun ønsker seg NULL. Noe hjelp og få? haha Ellers skal jeg skru sammen et bord og to puffer jeg har fått av pappa'n min:-)

TINE sa...

Tusen takk for det:-) hihi
Jeg har vurdert det faktisk. Står mellom det og gavekort på masasje tror jeg:) syns hun burde få noe skikkelig digg ihvertfall;D

Camilla sa...

I dag skal jeg øve til matteprøve og skrive stil. Ikke akkurat en spennende mandag nei..

Shelly sa...

Jeg setter allid på høy musikk, det hjelper litt :)

Søt blogg du hadde her btw :)

Håper du får en fin shopping runde i kveld da :)

June sa...

Musikk! Tenk bare at det er deilig å få det unnagjort så fort som mulig :-)

Ina Margrethe sa...

Bruker å ha sånne perioder i måneden jeg er helt gira på å rydde og vaske, sortere og brette. Helt utrolig :p men har vært perfeksjonist før, og da var det en del folk som var med meg som ble ganske frustrert.
Tips for å komme i gang, er å belønne deg selv etter. Altså du sier til deg selv at hvis jeg vasker rommet nu, så får jeg gjøre ditt eller datt :p

Mammabenti sa...

jeg får heller aldri startet med vaskinga:S

Ane-Mathilde sa...

Resten av av "dagen" skal jeg nok bare være hjemme, pakke til i morgen og sove n_n

Line og baby❤ sa...

Jeg har hatt fri i dag, så har vært ute å handlet med kjæresten og søstra mi. Nå spiser jeg god mat som kjæresten har laget:)

Yvonne sa...

hehe, samme her. lever meg sånn inn i jentefilmer :D

jeg elsker å rydde til musikk <3 det hjelper utrolig mye. i dag har jeg spilt kamp og vært på skolen ^^

Kine sa...

et godt tips; tenk på hvor fint det blir etterpå. Det blir så orden i sakene n_n Se for deg resultatet.. sett på god musikk og dans deg gjennom ryddingen. Funker alltid for meg :D

Chri sa...

hater mandager selv, heldigvis kommer tirsdagen rett etterpå:)

Tipser om konkurranse på bloggen min!

Mia sa...

Tenk på hvor digg det er å slappe av etter å ha ryddet! :)

fin blogg btw :)

Marinakvalvik sa...

For det første , kjempestilig blogg! ;-)
Jeg hater vaskedager og ryddedager. Jeg klarer aldri å rydde ordentlig. Eller så havner jeg bare på dataen. Og ender med å skyve alle tingene mine under senga. heih. Jeg har bare ikke ryddegenet;o

Line og baby❤ sa...

Nei, slutt å tull nå ;) Det kan du da gå med. Takk for kommentar:)

Line og baby❤ sa...

Jeg setter faktisk snuten ut av døra nå, begynner klokken 1 ;/ Så jeg skal tilbringe dagen min på jobb, som alltid:p Ha en fin dag:)

Ane-Mathilde sa...

Sv. Jeg vil ikke gå Helse og sosial pga. at jeg kan ikke tenke tanken på å være i en barnehage i lengre tid, eller undervise på småskole eller no sånt + at jeg har utrolig sprøyteskrekk, og jeg liker heller ikke blod fra andre osv xD
men hvis det ikke hadde vært for det så hadde jeg nokk gått det :P
For det høres jo ut som ei skikkelig god linje :)

Likte headeren din og du hadde fin blogg ;D

Ane-Mathilde sa...

Bærre hyggeli :D