
I dag er det vaske dag hjemme oss meg, alltid like kjedelig og jeg klarer aldri og starte Noen som har en bra ide på hvordan man startet og rydde og vaske?
Greit nok og gjøre det når man er i gang! Men og begynne? EH. Kjedelig...!
Unnsett det er mine planer for dagen også kanskje kanskje en liten shopping på kvelden vist jeg orker, hehe!^^
Håper alle har det bra i dag og at folk får en kjempe fin Mandag<33
Hva skal dere i dag?

21 kommentarer:
Joo, jeg synes :)
Seriøst? Hvem da? :O Hvor gamle?
du burde bare sette på veldig høy musikk, så går det egentlig av seg selv ;)
skal jobbe i dag jeg :(
Vaskedager er kjedelige:/ Jeg hadde vaskedag på fredag,og det endte i mange pauser foran tven.haha. I dag skal jeg bare være hjemme. Mulig ut og kjøpe bursdagsgave til mamma,men har ingen idèer:/ hun blir liksom 50 om 11 dager og hun ønsker seg NULL. Noe hjelp og få? haha Ellers skal jeg skru sammen et bord og to puffer jeg har fått av pappa'n min:-)
Tusen takk for det:-) hihi
Jeg har vurdert det faktisk. Står mellom det og gavekort på masasje tror jeg:) syns hun burde få noe skikkelig digg ihvertfall;D
I dag skal jeg øve til matteprøve og skrive stil. Ikke akkurat en spennende mandag nei..
Jeg setter allid på høy musikk, det hjelper litt :)
Søt blogg du hadde her btw :)
Håper du får en fin shopping runde i kveld da :)
Musikk! Tenk bare at det er deilig å få det unnagjort så fort som mulig :-)
Bruker å ha sånne perioder i måneden jeg er helt gira på å rydde og vaske, sortere og brette. Helt utrolig :p men har vært perfeksjonist før, og da var det en del folk som var med meg som ble ganske frustrert.
Tips for å komme i gang, er å belønne deg selv etter. Altså du sier til deg selv at hvis jeg vasker rommet nu, så får jeg gjøre ditt eller datt :p
jeg får heller aldri startet med vaskinga:S
Resten av av "dagen" skal jeg nok bare være hjemme, pakke til i morgen og sove n_n
Jeg har hatt fri i dag, så har vært ute å handlet med kjæresten og søstra mi. Nå spiser jeg god mat som kjæresten har laget:)
hehe, samme her. lever meg sånn inn i jentefilmer :D
jeg elsker å rydde til musikk <3 det hjelper utrolig mye. i dag har jeg spilt kamp og vært på skolen ^^
et godt tips; tenk på hvor fint det blir etterpå. Det blir så orden i sakene n_n Se for deg resultatet.. sett på god musikk og dans deg gjennom ryddingen. Funker alltid for meg :D
hater mandager selv, heldigvis kommer tirsdagen rett etterpå:)
Tipser om konkurranse på bloggen min!
Tenk på hvor digg det er å slappe av etter å ha ryddet! :)
fin blogg btw :)
For det første , kjempestilig blogg! ;-)
Jeg hater vaskedager og ryddedager. Jeg klarer aldri å rydde ordentlig. Eller så havner jeg bare på dataen. Og ender med å skyve alle tingene mine under senga. heih. Jeg har bare ikke ryddegenet;o
Nei, slutt å tull nå ;) Det kan du da gå med. Takk for kommentar:)
Jeg setter faktisk snuten ut av døra nå, begynner klokken 1 ;/ Så jeg skal tilbringe dagen min på jobb, som alltid:p Ha en fin dag:)
Sv. Jeg vil ikke gå Helse og sosial pga. at jeg kan ikke tenke tanken på å være i en barnehage i lengre tid, eller undervise på småskole eller no sånt + at jeg har utrolig sprøyteskrekk, og jeg liker heller ikke blod fra andre osv xD
men hvis det ikke hadde vært for det så hadde jeg nokk gått det :P
For det høres jo ut som ei skikkelig god linje :)
Likte headeren din og du hadde fin blogg ;D
Bærre hyggeli :D
Legg inn en kommentar