lørdag 20. desember 2008

NETTHANDEL OG FAMILIE BESØK

Nå har jeg nettopp vært inne på nette og handlet litt dill til meg selv:)

1 stk. ØY101 Svarte øyevipper à kr 59,00
1 stk. Ø848 Øredobber med stor perle og krystaller à kr 139,00
1 stk. Ø802 DG insp. øredobber à kr 149,00
Herlig herlig, Nå sitter jeg og lager Gave til min store søster!
Det miner meg på at jeg har en konk på bloggen bare å blad ned over på bloggen!

I dag skal jeg i familie besøk til min siver far, Sier det slik da skjønner dere hva jeg mener! Julemiddag! Gleder meg, Gleder meg til julaften også!:O



3 kommentarer:

Line og baby❤ sa...

De øredobbene har jeg også:)

Margit sa...

Oi, de øverste øredobbene der var kjempefine:)

Malina sa...

Så fine kjøp :)