onsdag 17. desember 2008

VINNER AV MIN JULEKONK NR 1 ER:

Vinneren av min julekonk nummer 1 er Maria Irgens dere kan besøke bloggen hennes på:www.mariairgens.ipublish.no Hun ble rett og slett pluket ut med at typen min sa et tall mellom 1 & 27 og siden ikke alle var med på konken av de 27 tok det litt lang tid og velge!

Maria du må sende meg en mail der du skriver adressen din også et tall på hvilken premie du har lyst på av de bildene under.

For dere andre trekker jeg ut 2 til i løpet av morgen dagen der dere får en trøste premie!

Har nettopp startet en ny konk se innlegget under!
PREMIE NUMMER 1 ER PERCING TIL TUNGEN
PREMIE NUMMER 2 ER PERLEØREDOBBER
PREMIE NUMMER 3 ER ET SMYKKE OG ET ARMBÅND
PREMIE NUMMER 4 ER PERCING TIL OVER LIPPEN
PREMIE NUMMER 5 ER ET NYDELIG ARMBÅND
PREMIE NUMMER 6 ER PERCING TIL BRYSTVORTEN





























1 kommentar:

Jeanette sa...

Gratulerer til Maria :)