Hvem snakker hvilket språk?
De snakker Norsk,Dansk,Svensk..
Hvilken bamse snakker hvilket språk?
.... Gjett så kanskje du vinner ....
Om det =)
Håper dere gjetter på min lille gjette konkuranse..
OPS: Vist flere svarer riktig må jeg trekke en vinner!
Hva syntes dere om bamsene, Var de ikke søte?

9 kommentarer:
De var søte, jeg tipper at den i midten snakker dansk, den til høyre er norsk og den til venstre er svensk.
btw, veldig kul header :)
Så søte! Den hvor det står "mave" tipper jeg er dansk, også den til venstre er norsk og den til høyre svensk.
Den til venstre tipper jeg er svensk, den i midten er dansk og den til høyre norsk:D
Hm. Fordi det står "mave" på den i midten, så er vel den dansk :P Og de to andre.. Norsk til venstre og svensk til høyre?
den til venste svensk, den i midten dansk og den til høyre norsk ;p
Helt til høyre prater norsk. Midten svensk og venstre dansk
Jeg tipper den til venstre er svensk, midten er dansk og den til høyre er norsk:D
Hørtes ut som du har hatt en koslig helg, selv om du har vært syk:p Jeg hadde en kjempefin helg jeg også. God bedring, hvis du ikke har blitt frisk enda:)
Den til høyre er Norsk,den i midten er svensk, og den til venstre er dansk : p
Forresten kjempe søt blogg du haddee : )
Klem : )
Svensk, norsk, dansk :) Sånn tipper jeg rekkefølgen er! Hehe.
Legg inn en kommentar