lørdag 13. september 2008

Har DERE peilig?

Dette er mine søte småe venner, Når jeg er syk passer disse bamsene på meg! Samme det. Spørsmålet mitt er dette:
Hvem snakker hvilket språk?
De snakker Norsk,Dansk,Svensk..

Hvilken bamse snakker hvilket språk?
.... Gjett så kanskje du vinner ....
Om det =)

Håper dere gjetter på min lille gjette konkuranse..

OPS: Vist flere svarer riktig må jeg trekke en vinner!

Hva syntes dere om bamsene, Var de ikke søte?

9 kommentarer:

Christine N sa...

De var søte, jeg tipper at den i midten snakker dansk, den til høyre er norsk og den til venstre er svensk.

btw, veldig kul header :)

Hanne sa...

Så søte! Den hvor det står "mave" tipper jeg er dansk, også den til venstre er norsk og den til høyre svensk.

Karoline sa...

Den til venstre tipper jeg er svensk, den i midten er dansk og den til høyre norsk:D

Ragnhild Regnbue sa...

Hm. Fordi det står "mave" på den i midten, så er vel den dansk :P Og de to andre.. Norsk til venstre og svensk til høyre?

Nina Helen sa...

den til venste svensk, den i midten dansk og den til høyre norsk ;p

Line. sa...

Helt til høyre prater norsk. Midten svensk og venstre dansk

AK sa...

Jeg tipper den til venstre er svensk, midten er dansk og den til høyre er norsk:D
Hørtes ut som du har hatt en koslig helg, selv om du har vært syk:p Jeg hadde en kjempefin helg jeg også. God bedring, hvis du ikke har blitt frisk enda:)

Anonym sa...

Den til høyre er Norsk,den i midten er svensk, og den til venstre er dansk : p

Forresten kjempe søt blogg du haddee : )

Klem : )

Camilla Didriksen sa...

Svensk, norsk, dansk :) Sånn tipper jeg rekkefølgen er! Hehe.